Jump to content

Cache adopteren maar legger is onbereikbaar


Teumaat

Recommended Posts

In Utrecht liggen 2 verwaarloosde caches (GC116CD en GC1758T). De legger heeft het Geocachespel naast zich neergelegt. Moet hij/zij helemaal zelf weten natuurlijk. Echter kan ik de legger niet benaderen, omdat deze het E-mailadres niet heeft gevalideerd (hoe is dat nu weer mogelijk?..)

 

De regels zeggen dat een cache niet geadopteerd kan worden, zonder toestemming van de legger. Maar wat als de legger niet (meer) bereikbaar is?

 

Wellicht dat een reviewer o.i.d. toch het E-mailadres van de legger kan inzien?

 

Cache GC116CD zal ik vandaag voorzien van een nieuwe verpakking dus dan kan hij weer even mee. Maar ik zou deze cache ook graag kunnen beheren..

Link to comment

De cache (en de bijbehorende cachepagina) blijft altijd eigendom van de eigenaar. Dat staat expliciet in de gebruiksvoorwaarden van Groundspeak.

 

Om die reden zal Groundspeak ook nooit dingen aan cachepagina's aanpassen, of het eigendom van de pagina overdragen, simpelweg omdat ze dat dus niet mogen.

 

Als de eigenaar dus niet reageert op jouw mailtjes ben ik bang dat het moeilijk (lees: onmogelijk) wordt om de cache te adopteren.

Link to comment

Los daarvan: sjorren aan een dood paard. De maker is er mee opgehouden. Opruimen lijktme de beste oplossing. "Should be archived" erbij zetten, kijken of daar op gereageerd wordt, en zoniet dan wordt de cache vanzelf gearchiveerd. Als je enorm gehecht bent aan de cache, kan je eventueel de omschrijving bewaren en zelf een cache bouwen op die plek eventueel.

Link to comment

Los daarvan: sjorren aan een dood paard. De maker is er mee opgehouden. Opruimen lijktme de beste oplossing. "Should be archived" erbij zetten, kijken of daar op gereageerd wordt, en zoniet dan wordt de cache vanzelf gearchiveerd. Als je enorm gehecht bent aan de cache, kan je eventueel de omschrijving bewaren en zelf een cache bouwen op die plek eventueel.

 

omdat deze het E-mailadres niet heeft gevalideerd (hoe is dat nu weer mogelijk?..)

Als een speler een tijdje niet meer inlogt, krijgt hij een e-mail om te kijken of zijn adres nog goed is. Komt deze terug ("bounce") dan gaat het adres over in "Not validated".

 

Bovenste quote zou ik ook gedaan hebben, maar gezien de onderste zal de eigenaar geen bericht ontvangen en nergens meer op reageren ben ik bang.

Link to comment

De eigenaar hoeft toch ook geen bericht te ontvangen? Als hij dat niet doet en er gebeurt niks, pleurt een reviewer het wel het archief in. Probleem opgelost

 

En blijft alles liggen. De cache zal wel in het archief verdwijnen, maar dat slechts papier.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...