Jump to content

Gearchiveerde cache toch weer online brengen


Jack Dasser

Recommended Posts

Ik zou je iets willen vragen hoe ik het beste kan handelen.
Je hebt op 24 november 2016 (bijna 5 jaar geleden) mijn cache GC6wp8k Dogs Walk IV gepubliceerd die deel uit maakte van een serie van 6 in een mooi bosgebied. Omdat Staat Bosbeheer vorig jaar maart nog al huishouden gedaan heeft werd dat gedeelte bos dermate over hoop gehaald dat van leuk wandelen en zoeken geen sprake meer was. Ik moest de derhalve uit nood Dogs walk IV archiveren wat best jammer was, omdat dat de serie nog volop in trek is. Het bos heeft zich ondertussen dermate hersteld dat er weer gewoon gewandeld kan worden en ook en ook weer een cache geplaatst kan worden. De schriftelijke toestemming van Staats Bosbeheer is nog steeds van kracht en het zou slechts een aanpassing vergen van het oude coordinaat. Mijn vraag is nu moet ik de cache weer aanbieden als reloaded (wat in feite niet is) of is er een andere manier om hem weer in het leven te roepen, zodat de serie weer compleet is?

Edited by Jack Dasser
Link to comment


 I would like to ask you how best to act. On November 24, 2016 (almost 5 years ago), my cache GC6wp8k Dogs Walk IV was published which was part of a series of 6 in a beautiful forest area. Because State Forestry already did some household chores last March, that part of the forest was so overwhelmed that there was no longer any question of fun walking and searching. I had to archive the Dogs walk IV out of necessity, which was a shame, because the series is still very popular. In the meantime, the forest has recovered to such an extent that it is possible to walk again and also to place a cache. The written permission of Staats Bosbeheer is still in force and it would only require an adjustment of the old coordinate.

Link to comment

Ik zou het sowieso nog laten checken. Want zodra een cache gearchiveerd is doet hij niet meer mee met de saturatiechecks van andere caches.

Het kan dus zijn dat er in de tussentijd een cache (of een fysiek Waypoint) bijgekomen is, waardoor je oude cache niet meer kan.

 

Bij mij in de buurt is bijvoorbeeld pas geleden een cache gearchiveerd (CO was inactief). Ik wil daar in de buurt een nieuwe cache leggen en met de check die ik gevraagd had kwam dat er geen andere caches/waypoints in de buurt liggen. Als die CO weer actief wordt en zijn cache weer wil gebruiken, krijgt hij een melding dat dat niet kan omdat mijn cache er al ligt.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...