Jump to content

pq laadt niet de nieuwste logs


steiger5

Recommended Posts

In de pq die ik geladen heb, staan de logboeken van een maand geleden! En niet de meest recente.

Ook een cache die nu offline is, staat als online in mijn pq. Hoe is dit mogelijk?

Heb al een keer het hele bestand van mijn gps verwijderd, en opnieuw erop gezet.

Als ik op mijn computer kijk in het gedownloade bestand, staan de nieuwste logs er wél in.

Dus alleen op mijn gps zijn ze niet te lezen.

Wie biedt hulp?

Link to comment

Als je een gpx-bestand vervangt door een een bestand met dezelfde naam is het heel goed mogelijk dat deze niet wordt geïndexeerd door je toestel.

 

Ik raad je aan om eerst het oude bestand te verwijderen, de gpsr opnieuw op te starten en dan pas het nieuwe bestand er op te zetten.

Link to comment

Ik heb het oude bestand verwijderd, gps uitgedaan, opnieuw opgestart, opnieuw pq er in gezet, maar nog steeds verschijnen alleen maar oude logs. Tot eind augustus (het is nu begin oktober).

En de pq heb ik ook vandaag pas aangemaakt. Is dus ook geen oude.

Heb je nog meer tips :rolleyes: ?

Link to comment

Ik heb het oude bestand verwijderd, gps uitgedaan, opnieuw opgestart, opnieuw pq er in gezet, maar nog steeds verschijnen alleen maar oude logs. Tot eind augustus (het is nu begin oktober).

En de pq heb ik ook vandaag pas aangemaakt. Is dus ook geen oude.

Heb je nog meer tips :rolleyes: ?

 

Als je PQ verwijderd hebt en daarna weer opgestart zag je dan nog caches in de lijst staan?

Ik heb een vermoeden dat de oude PQ op een andere plaats nog aanwezig is.

Dus nogmaals verwijderen, herstarten en kijken of je cachelijst leeg is.

Link to comment

Yes, het is gelukt!

Toen ik de hele pq had verwijderd, zag ik dat er nog 6 caches in stonden. Waarom zijn die niet meeverwijderd???

Nadat ik die ook had verwijderd, en de pq er weer in had gezet, stonden de meest recente logs er wel in!

Dus het werkte. Bedankt!

Blijft de vraag waarom die 6 er in bleven staan.

Link to comment

Yes, het is gelukt!

Toen ik de hele pq had verwijderd, zag ik dat er nog 6 caches in stonden. Waarom zijn die niet meeverwijderd???

Nadat ik die ook had verwijderd, en de pq er weer in had gezet, stonden de meest recente logs er wel in!

Dus het werkte. Bedankt!

Blijft de vraag waarom die 6 er in bleven staan.

 

Je hebt die 6 apart verwijderd, dan moet het toch duidelijk zijn waarom je ze nog zag, de GPX files stonden nog op je GPS.Stonden ze in de GPX folder van het extra SD kaartje?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...