Jump to content

Cache die is gearchiveerd, wordt toch gelogd.


joshua66

Recommended Posts

Ik heb een aantal caches van mij in het archief gestopt en wil graag dat deze niet meer gelogd worden als found it.

Nu heb ik op deze plaatsen nieuwe caches gelegd.

 

Hoe kan ik er voor zorgen dat men niet meer de oude caches logt?

 

Vraag de reviewer om de listing te "locken" dan kan er niet meer gelogd worden. Je kan de logs tevens ook verwijderen.

Link to comment

Bedenk wel dat er soms nog een goede reden kan zijn om te loggen, bijvoorbeeld als je je herinnert dat je de cache ooit wel gedaan hebt, maar nog niet hebt gelogd. Ook is er soms een reden om onder een andere naam te loggen. Als cache owner kom ik dat regelmatig tegen tussen de logjes. Daarom lijkt me het locken van een pagina wel heel rigoureus.

Link to comment

Ik zie dat je een aantal caches op 25 mei hebt gearchiveerd en op 30 mei weer nieuwe hebt gelegd. Gaat het om die caches?

Misschien is het handiger om een kleine 'afkoelperiode' in te lassen. Veel mensen hebben nog oude listings in hun gpsr staan en denken dat ze nog de oude cache loggen.

Edited by StefandD
Link to comment

Nou, volgens mij is het nog sterker. De caches zijn gearchiveerd op 25 mei en met - dezelfde logrol - weer gepubliceerd op 27 mei. Volgens mij is er dus geen sprake van een nieuwe cache. De richtlijnen verbieden dat volgens mij niet, maar ik kan de lol daarvan niet inzien.

 

Nee hoor, het gaat hier om een geheel nieuwe cache inclusief nieuwe logrol.

Link to comment

Nou, volgens mij is het nog sterker. De caches zijn gearchiveerd op 25 mei en met - dezelfde logrol - weer gepubliceerd op 27 mei. Volgens mij is er dus geen sprake van een nieuwe cache. De richtlijnen verbieden dat volgens mij niet, maar ik kan de lol daarvan niet inzien.

 

Nee hoor, het gaat hier om een geheel nieuwe cache inclusief nieuwe logrol.

 

Het kan aan mij liggen, maar volgens mij is cache Het geheim van de Paddenstoel #32 toch echt gewoon op de plek gekomen van cache Het Paddenstoel Event #2 . En degene met FTF meldt ook in zijn log o.a.: " Bekende plekjes en in beide gevallen (ook bij #8 NE) nog de oude logrol."

 

Ik zie daar verder net als topzoekertje ook niet de lol van in, net zo min als dat je je eigen cache gaat loggen vlak voor archivering, zoals hier ook nog eens het geval is. En ook dat verbieden de richtlijnen niet, het is alleen wel "bad form" zoals je in het Help Center kunt lezen: linkje.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...