Jump to content

Kaart niet te zien op gps


steiger5

Recommended Posts

Ik heb via osm de kaart van Nederland op mijn Garmin Oregon 550t gezet, waar ik zeer tevreden mee ben! Alles is er op te zien. Alle straatnamen, weggetjes, etc.

Sinds enkele weken zijn alleen al de wegen en namen van mijn gps verdwenen. Via basecamp zie ik dat het wel op mijn gps staat, maar waarschijnlijk heeft een van de kinderen iets aan de instellingen verandert, waardoor ik geen straatnamen meer zie. Ik zie wel de bebouwing van de steden, maar geen wegen en namen.

Weet iemand wat ik daaraan moet doen???

Link to comment

Daar staat hij op Meest.

Dus ik zou alles moeten zien.

Het typische is, dat ik in het Profiel Recreative en Automotive wel alle straten en straatnamen zie, maar in het Profiel Geocaching niet. De kaart staat dus wel goed op mijn gps.

Heb je nog een tip?

Ik heb hem al een keer gereset.

Link to comment

Bij diezelfde kaartinstellingen kan ik op mijn 60CSx in het submenu Text size de grootte van de labels (straatnamen) instellen en dus ook uitzetten en in het submenu Points het niveau vanaf wanneer ze weergegeven moeten worden. Dus bijvoorbeeld pas vanaf zoomlevel 500m en lager. Dat zijn ook nog twee opties die je even kan checken. (Aangenomen dat het op de Oregon ook zo werkt)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...