+Xaa Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Nou ja, het gaat ook niet om argumenten. Het gaat erom dat gensnet alleen maar moderatoren wil hebben die niks met geocaching.nl of kruimeldief te maken mogen hebben. De rest is alleen maar decoratie om het niet zo te laten lijken. Quote
+Remunj Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Denk dat hij daar na al die tijd niet meer alleen in staat, er zullen er best wel wat meer zijn die zijn gedachte zullen dragen. Maar dat doet niets af aan het goede werk wat Nick gedaan heeft voor dit Nederlands deel van GS.com. Quote
+Lepman Posted October 6, 2010 Posted October 6, 2010 Inderdaad, die namen zijn bekend. Het blijft amusant om te volgen. Quote
+GeSi Posted October 7, 2010 Posted October 7, 2010 Inderdaad, die namen zijn bekend. Het blijft amusant om te volgen. Het krijgt inderdaad een hoog muppetshow gehalte Quote
+Remunj Posted October 7, 2010 Posted October 7, 2010 Ben toch benieuwd wat de moderator van bovenstaande bijdragen vind? Quote
+Lepman Posted October 7, 2010 Posted October 7, 2010 Ben toch benieuwd wat de moderator van bovenstaande bijdragen vind? De 1e is een reactie op jouw postje dus de vraag zou moeten zijn wat jij er zelf van vindt. En misschien kun je een duidelijk standpunt innemen over moderators. Je bent tegen modereren maar vraagt nu wel om een reactie van ze. Quote
+Beukenootje Posted October 7, 2010 Posted October 7, 2010 [Je bent tegen modereren maar vraagt nu wel om een reactie van ze. Wikipedia.nl: Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op forums, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare reacties (bijvoorbeeld flames) van andere mensen uit te lokken. Quote
+Remunj Posted October 7, 2010 Posted October 7, 2010 Ben toch benieuwd wat de moderator van bovenstaande bijdragen vind? De 1e is een reactie op jouw postje dus de vraag zou moeten zijn wat jij er zelf van vindt. En misschien kun je een duidelijk standpunt innemen over moderators. Je bent tegen modereren maar vraagt nu wel om een reactie van ze. Als je dit draadje goed gelezen had, heb ik nick bedankt voor zijn goede wijze van modereren hier. Dat ik wat heb tegen moderatoren is ook niet juist, heb alleen iets tegen moderatoren die snel op hun teentjes getrapt zijn en hun taak niet goed uitvoeren. En de eerlijkheid gebied het mij te melden, dat ik al een mailtje van de nieuwe moderator hier heb mogen ontvangen, en daar kan ik best tegen hoor. Quote
+Veenlopertje Posted October 7, 2010 Posted October 7, 2010 ach een Siamese tweeling die samen in de kantine oneliners bedenken in de hoop mensen op de kast te jagen en vervolgens de onschuld spelen. Quote
Recommended Posts