Jump to content

Win een Magellan GPS


COME_Team

Recommended Posts

Als blijk van waardering aan de gebruikers van de site heeft Globalcaching.nl een Magellan GPS ter beschikking gesteld.

 

Als je kans wilt maken moet je een puzzel oplossen. Dit is mogelijk tot de 2000ste aanmelding. De teller staat nu bijna op 1600 leden.

 

je kunt de puzzel vinden op de site van Globalcaching.

 

veel plezier met de puzzel.

Link to comment

Altijd leuk om te horen dat je gewaardeerd wordt! :P

COME-team bedankt voor de puzzel en mooie prijs :)

 

Alle dank gaat uit naar het team van Globalcaching. Zij hebben de gps aangeboden, de puzzel gemaakt en doen de verloting.

 

Ik zat als Come team ingelogd om het event aan te passen. Ik heb dus alleen melding gemaakt van het initiatief van Globalcaching

 

Hulde aan globalcaching

Link to comment

Een mooie prijs is altijd leuk. Wens een ieder veel geluk met de puzzel.

 

Nu ook op geocaching.nl:

 

http://forum.geocaching.nl/index.php?showt...mp;#entry268247

 

De logjes gaan wat sneller nu :o

 

Het is dat we een goede GPS hebben, maar die Triton ziet er inderdaad gelikt uit.

 

Als wij hem winnen, maken we er ook een leuke puzzel van op Global.

 

De logjes gaan nu inderdaad snel. ;)

 

Mooie geste van hem dan weer beschikbaar stellen.

Link to comment

Uit commercieel oogpunt (zo een grootmogelijke ledenaantal bewerkstelligen) een pracht stunt, een simpele puzzel, met een mooi ding als een kronkelende worm aan het scherpe haakje bungelend, voor een zo groot mogelijk (even simpel?) publiek aantrekkelijk te maken

Uit Barny oogpunt, en jammerlijke puzzel, die ook nog helaas niets met het spelletje geocachen of plaatsbepaling te maken hebben.

Ik vond de spelletjes/puzzels van Lep beter en zeker leuker.

 

Barny

Link to comment

Uit commercieel oogpunt (zo een grootmogelijke ledenaantal bewerkstelligen) een pracht stunt, een simpele puzzel, met een mooi ding als een kronkelende worm aan het scherpe haakje bungelend, voor een zo groot mogelijk (even simpel?) publiek aantrekkelijk te maken

Uit Barny oogpunt, en jammerlijke puzzel, die ook nog helaas niets met het spelletje geocachen of plaatsbepaling te maken hebben.

Ik vond de spelletjes/puzzels van Lep beter en zeker leuker.

 

Barny

 

hallo barnyfinniger,

 

gelukkig moet je niet mee doen maar mag je mee doen. Als je het niets vind laat je het links liggen.

 

Ik kan niets commercieels vinden. zoals in de wiki staat: er gaat op het moment alleen maar geld in, van de eigenaar en van niemand anders. Dit kan ik dus niet commercieel noemen.

 

Wat is er mis met het willen promoten van je site, die volgens vele gebruikers ook iets te bieden heeft en daar ook een GPS ter waarde van 425,00 us dollar beschikbaar stelt ? Ik zie dat alleen maar als mensen die erg gemotiveerd zijn en er iets van willen maken.

 

Dat het niet jouw puzzel is dat kan. Ik houd ook niet van puzzels maar welke manier je ook bedenkt het zal nooit iedereen tevreden stellen en dan heb je nog de mensen die nooit never tevreden zijn dus moet je daar dan wel rekening mee houden?

 

groetjes Kees

Link to comment

Pff zeg ik weer eens wat, komen er (natuurlijk) weer allemaal slecht lezende mensen negatief te mekkeren

 

De commercie wat ik bedoel staat (voor de duidelijkheid) tussen ( ) er achter. Namelijk (zo een grootmogelijke ledenaantal bewerkstelligen) niets geld, niets van dat al.

 

Ik doe ook niet mee, ten eerste: omdat ik niets van de puzzel snap en daar ook geen enkele moeite voor wil doen.

Ten tweede: ik al een goeie GPS heb ik zou niet weten wat ik met een nieuwe beter zou kunnen doen…

Ten derde ik al een blije bezoeker en gebruiker ben van het Global forum, de rest van de programmatjes en wat er nog meer voor dingen opstaan, weet ik niet en interesseert me ook geheel niet.

 

Ik kan er wel echt van genieten van hoe te merken en te zien met hoeveel ijver de beheerders blijven uitvoeren om hun Global site op verschillende manieren te blijven promoten, ik hou daar wel van, jammer andere zijn die dat niet helemaal inzien en daarbij ook nog denken te helpen terwijl ze eigenlijk de boel stagneren.

 

Barny

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...