Jump to content

Herhaalde oproep......


gensnet

Recommended Posts

Evert Aardema schrijft: Het klopt dat ik ooit eens duidelijk uitgesproken heb dat ik je caches niet meer wens te reviewen. Dat heeft niets met de kwaliteit te maken van je caches maar met je continue jarenlange bezigheid om anderen in het diskrediet te brengen, anderen volledig door het slijk te halen met allerlei totaal onzinnige verzinsels.

Je bent toch niet zo simpel dat je niet op je vingers na kunt tellen dat ik, met alle vuilspuiterij van jouw kant richting mij en mijn dierbaren, echt niet met een juichstemming op een cache van jou zit te wachten en de cache met veel hulp van mij samen met jou online wil laten komen? Ik review jouw caches uiterst zorgvuldig om mezelf niet in de vingers te snijden.

 

Ik wil nogmaals de oproep doen om met bewijzen te komen dat ik je dierbaren door het slijk gehaald zou hebben. Dàt met die "vuilspuiterij" klopt ook niet. Je verwart "kritiek" met belediging.

 

Ik wil graag met dat bewijs/bewijzen het ip-adres omdat je dan pas zeker bent dat het bericht ook daadwerkelijk van mij komt. Ik heb namelijk het donkerbruin koffie vermoeden dat er iemand anders onder mijn naam je de huid vol gescholden heeft.

 

Ben je niet in staat om een bewijs te leveren, roep ik hier je hulptroepen op die dit vast wel "Boven wotter" krijgen. Er zijn namelijk behoorlijke speurneuzen onder ons, die je met liefde willen helpen......

 

-= GensNet =-

Link to comment

Ik wil graag met dat bewijs/bewijzen het ip-adres omdat je dan pas zeker bent dat het bericht ook daadwerkelijk van mij komt. Ik heb namelijk het donkerbruin koffie vermoeden dat er iemand anders onder mijn naam je de huid vol gescholden heeft.

 

Voordat we een troll aan het voeden zijn, kan jij even bewijzen dat jij gensnet bent?

Link to comment

> Voordat we een troll aan het voeden zijn, kan jij even bewijzen dat jij gensnet bent?

 

Waarom zou ik dat doen? Ik doe geen bewering dat ik iemand de huid vol gescholden zou hebben. Twijfel aan mijn identiteit? Vraag Groundspeak! Die hebben mij feilloos gevonden toen ze mij er voor één maand uitgegooid hebben......

 

Kom nu niet met het "op de man" spelen, want wie is hier mee begonnen?

 

-= GensNet =-

 

...... Sa binne sokke dingen en oare dingen binne wer oars

Link to comment

Weet je gensnet. Ik heb eigenlijk wel medelijden met je. Kan je nou niet 1 uur zonder kruimel slecht te maken?

 

Dit is een oud verhaal, dit is al 100000 keren herhaalt. En je zegt het steeds. En het antwoord van kruimel blijft ook hetzelfde, je kan wel steeds overnieuw beginnen. Maar er komt toch nooit een goed einde aan. Dus laat het links liggen en ga lekker verder op tc.com.

Link to comment

 

Evert Aardema schrijft:

 

 

In het originele berichtje van Kruimel een paar dagen geleden stond die hele naam niet vermeld. Waarom heb je die hier opeens toegevoegd? Ik vind dit dus niet kunnen gensnet en eigenlijk is dit zelfs een schending (notabene zonder Kruimel hier in te kennen) van een stukje privacy van een medecacher. Ik heb onder je berichtje op het ´report knopje´ gedrukt en hoop dat meerderen dit gaan doen.

Link to comment

 

Evert Aardema schrijft:

 

 

In het originele berichtje van Kruimel een paar dagen geleden stond die hele naam niet vermeld. Waarom heb je die hier opeens toegevoegd? Ik vind dit dus niet kunnen gensnet en eigenlijk is dit zelfs een schending (notabene zonder Kruimel hier in te kennen) van een stukje privacy van een medecacher. Ik heb onder je berichtje op het ´report knopje´ gedrukt en hoop dat meerderen dit gaan doen.

Zal ik dit argument van "privacy" eens vakkundig de nek omdraaien? Op de bladzijde van gc.nl heeft hij met voor- en achternaam gestaan. Dàt mogen een heleboel mensen "vergeten" zijn, maar ikke niet. Als je niet wilt dat iemand met voor- en achternaam genoemd wil worden, vermeldt dit dan niet. Dit noemen met voor- en achternaam geeft het beter weer dat meneer op de man speelt en dat mag ik dus niet doen, maar hij wel?

-= GensNet =-

Link to comment

> Help mee met een multi door heel nederland!

 

Ik zou dolgraag de route vanaf Harlingen (Afsluitdijk) via Drachten, Siegerswoude naar stad Groningen voor mijn rekening willen nemen, want er zijn een heleboel mooie plekjes in mijn mooie provincie, maar helaas gaat dit niet. De reden is wel te bedenken......

 

-= GensNet =-

Link to comment

Het gebruik van de werkelijke naam van iemand, die overigens welbekend en nooit echt geheim is geweest, vind ik "op zich" niet zo erg.

 

Wel vind ik dat dit draadje, alsmede enkele andere postings van zijn starter, weinig tot nul respekt toont voor een Groundspeak-vrijwilliger. Het respecteren van Groundspeak-medewerkers en -vrijwilligers maakt deel uit van de gebruiksvoorwaarden van de site in het algemeen en de forums in het bijzonder.

 

Ik doe dus een ultieme oproep aan de OP, maar ook aan anderen die hier af en toe hun frustraties met Groundspeak of de vrijwilligers graag uiten: doe dit alsjeblieft elders (of liever helemaal niet, maar daar heb ik geen invloed op). Anders kan het tot tijdelijke opheffing van de postingsrechten hier leiden.

 

Alvast bedankt aan iedereen voor uw begrip en medewerking.

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...