Jump to content

RSS nederlandse forumgedeelte kan ik niet selecteren


reej

Recommended Posts

Weet iemand hoe ik het Nederlandse gedeelte van het forum als RSS kan gebruiken / abonneren?

I cannot use RSS in the dutch part of the forum gc.com. Anybody ideas ?

 

Alvast bedankt B)

 

ReeJ

Ja, dat hebben wij ook gemerkt. (of niet gevonden)

Ik zal er eens naar kijken of ik iets kan maken hiervoor.

 

Overigens, nu we het er toch over hebben. Is het dan ook niet handig als ik die rss uitbouw tot een collectie van recente posts van de bekende geocachesites? Misschien met parameters welke je mee wilt nemen?

 

Hoe dan ook kijk ik even naar dit nederlands deel en wie weet lukt het. Ik zal het melden als ik weet of het wel of niet gaat lukken.

 

- Robert

Link to comment

Weet iemand hoe ik het Nederlandse gedeelte van het forum als RSS kan gebruiken / abonneren?

I cannot use RSS in the dutch part of the forum gc.com. Anybody ideas ?

 

Alvast bedankt B)

 

ReeJ

Ja, dat hebben wij ook gemerkt. (of niet gevonden)

Ik zal er eens naar kijken of ik iets kan maken hiervoor.

 

Overigens, nu we het er toch over hebben. Is het dan ook niet handig als ik die rss uitbouw tot een collectie van recente posts van de bekende geocachesites? Misschien met parameters welke je mee wilt nemen?

 

Hoe dan ook kijk ik even naar dit nederlands deel en wie weet lukt het. Ik zal het melden als ik weet of het wel of niet gaat lukken.

 

- Robert

 

Robert,

 

Alvast bedankt!

Dat zou mooi zijn zo kan ik het gc.com dutch forum koppelen aan een twitterfeed.

 

Gr,

ReeJ

Link to comment

OK, het van daaruit weer verder verspreiden via bv twitter is natuurlijk weer mooi. Hoe makkelijker je bij de nieuwe posts komt en hoe eenvoudiger hoe beter.

 

Ik heb even gekeken, maar zie helaas geen eenvoudige optie om de nieuwe posts te krijgen. Dat wordt dus wat meer werk. Maar het moet te doen zijn.

Zodra het er is, laat ik het weten. Maar als iemand wat vindt, laat het aub weten. Ook als je tips hebt hoe je de meest recente posts kunt laten zien op een pagina. Want ook dat heb ik dus niet gevonden.

Link to comment

OK, het van daaruit weer verder verspreiden via bv twitter is natuurlijk weer mooi. Hoe makkelijker je bij de nieuwe posts komt en hoe eenvoudiger hoe beter.

 

Ik heb even gekeken, maar zie helaas geen eenvoudige optie om de nieuwe posts te krijgen. Dat wordt dus wat meer werk. Maar het moet te doen zijn.

Zodra het er is, laat ik het weten. Maar als iemand wat vindt, laat het aub weten. Ook als je tips hebt hoe je de meest recente posts kunt laten zien op een pagina. Want ook dat heb ik dus niet gevonden.

 

Ik ga gc.com even vragen als ze heb willen toevoegen in de huidige RSS feeds.

Link to comment

OK, het van daaruit weer verder verspreiden via bv twitter is natuurlijk weer mooi. Hoe makkelijker je bij de nieuwe posts komt en hoe eenvoudiger hoe beter.

 

Ik heb even gekeken, maar zie helaas geen eenvoudige optie om de nieuwe posts te krijgen. Dat wordt dus wat meer werk. Maar het moet te doen zijn.

Zodra het er is, laat ik het weten. Maar als iemand wat vindt, laat het aub weten. Ook als je tips hebt hoe je de meest recente posts kunt laten zien op een pagina. Want ook dat heb ik dus niet gevonden.

 

Ik ga gc.com even vragen als ze heb willen toevoegen in de huidige RSS feeds.

Ja, zou nog mooier zijn.

 

Heb je al eens naar de url van de rss feed gekeken? Zijn aparte ID's, dus niet het forum id. Indien het geprogrammeerd moet worden aan hun kant, zal het wel niet zo snel gebeuren. Raar eigenlijk dat het niet standaard op elk forum kan.

 

Maar jij dient een verzoek in en ik zal ondertussen wat knutselen. Maar op 2 paarden wedden voor de zekerheid ;-)

Link to comment

OK, het van daaruit weer verder verspreiden via bv twitter is natuurlijk weer mooi. Hoe makkelijker je bij de nieuwe posts komt en hoe eenvoudiger hoe beter.

 

Ik heb even gekeken, maar zie helaas geen eenvoudige optie om de nieuwe posts te krijgen. Dat wordt dus wat meer werk. Maar het moet te doen zijn.

Zodra het er is, laat ik het weten. Maar als iemand wat vindt, laat het aub weten. Ook als je tips hebt hoe je de meest recente posts kunt laten zien op een pagina. Want ook dat heb ik dus niet gevonden.

 

Ik ga gc.com even vragen als ze heb willen toevoegen in de huidige RSS feeds.

Ja, zou nog mooier zijn.

 

Heb je al eens naar de url van de rss feed gekeken? Zijn aparte ID's, dus niet het forum id. Indien het geprogrammeerd moet worden aan hun kant, zal het wel niet zo snel gebeuren. Raar eigenlijk dat het niet standaard op elk forum kan.

 

Maar jij dient een verzoek in en ik zal ondertussen wat knutselen. Maar op 2 paarden wedden voor de zekerheid ;-)

 

De mail is de deur uit B)

Link to comment

Al heel lang is hier niets vermeld. Ik zie bij het Nederlandstalige wel een RSS feed, maar op deze feed staan niet de bijdragen aan dit forum, maar al heel lang slechts 1 enkele bijdrage. (Ik vraag me af hoe die daar gekomen is.) Doe ik iets fout? Wat is de URL voor de RSS feed van het Nederlandstalig forum die ook de bijdragen op dit forum laat zien?

Link to comment

Ik krijg net bericht van Groundspeak dat RSS feed opnieuw is geïnstalleerd voor de Nederlandstalig forums.

Ook is er een "RSS widget" geïnstalleerd voor alle Nederlandstalige subforums.

Het zou de forumgebruikers, die daarom eerder verzochten, in staat moeten stellen om alleen de geselecteerde Nederlandstalige subforums in de RSS feed te ontvangen.

 

Dit is voor Groundspeak een nieuwe optie, die voorlopig alleen voor deze forums is geïnstalleerd.

Over een maand wordt dit verder bekeken.

 

Graag feedback van de gebruikers van RSS feed in dit topic.

Link to comment

Het is blijkbaar niet mogelijk om het hele Nederlandstalige forum in een keer te selecteren.

Per subforum werkt het wel.

 

Klik op het oranje rss teken helemaal bovenaan. Dat staat net achter 'view new content'.

Scroll naar beneden.

Klik op het subforum dat je wil volgen.

Je kan dan kiezen waar je het aan koppelt. Ik werk met outlook.

Nu krijg je nieuwe berichten in het rss gedeelte van je outlookmappen.

Per forum dat je volgt heb je een aparte map.

 

@Sivota: het rss systeem voor subforum "gps en technologie" verwijst naar een Duitstalig forum.

De andere kloppen wel, voor zover ik nu zie.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...