Jump to content

Premium trial


Samn1

Recommended Posts

Dag collega cachers!

 

Sinds kort het geocachen terug opgepakt omdat het nuttige aan het aangename te koppelen als ik met men hond ga wandelen! Nu lijkt Premium-member worden me wel interessant (zeker aangezien het niet zo duur is) maar ik zou het toch graag eens willen uitproberen alvorens ik er echt voor ga betalen. Ben nog nooit premium geweest, dus weet ook niet concreet wat het inhoudt. Nu zag ik overlaatst iets van een mogelijkheid om een code te bekomen voor een trial-periode van een maand. Nu vraag ik me af, is er nog een andere mogelijkheid om aan zo'n code te komen buiten bij aankoop van een GPS? Een GPS heb ik namelijk al en daar zat geen code bij :-)

 

Bedankt voor jullie antwoord.

 

Groetjes,

 

Samn1

Link to comment

Helaas... die actie is afgelopen.

 

Het ging trouwens zonder code, gewoon je gpsr aansluiten en aan de hand van het ID van het toestel werd de gratis maand geactiveerd. Maar door het langzaam uitfaseren van de Garmin Communicator is dit bij sommige browsers niet meer mogelijk, waarop Groundspeak heeft besloten om maar helemaal met de actie te stoppen.

 

Je zou ook kunnen overwegen om een 3-maandelijks premium membership aan te schaffen. Daarna kan je altijd nog besluiten om een jaarabonnement te nemen (of niet).

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...