Jump to content

Alle caches van een land downloaden


Frebea's

Recommended Posts

Wij gaan regelmatig langere tijd met de camper op pad en weten dus van te voren niet waar we heen zullen gaan daarom wil ik een zo groot mogelijk aantal caches offline bij me hebben. Tot nu toe download ik ze via "get geocaches" en dan met google map steeds een beetje opschuiven. Maar ik denk dat het ook via pocket queries mogelijk zou moeten zijn maar hoe dan ?

 

Kan iemand mij in redelijke makkelijke taal uitleggen hoe ik alle caches van een land kan binnenhalen ?

Link to comment

Gebruik bij het maken van de pq "Within" en dan het land.

Door gebruik te maken van de "Placed During"... Between <begindatum> And <einddatum> kan je het aantal caches per pq limiteren tot (net onder) het maximum aantal caches (1000) per pq. Hoeveel dat precies wordt is afhankelijk van het land en de periode die je instelt, dat moet je uitproberen.

Verder mag je 5 pq's per etmaal maken, dus maximaal 5000 caches. Door het een beetje slim aan te pakken kan je in een week tot 35000 caches binnenhalen... voorlopig wel voldoende dunkt mij.

 

Het schijnt dat GAPP een mogelijkheid heeft om dit te automatiseren, maar dat zou je zelf even moeten bekijken: http://gapp.globalcaching.eu/ voor het programma en deze link voor een uitleg over NL en BE (maar dat zal voor andere landen ongeveer hetzelfde werken).

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...