Jump to content

Cache gevonden die niet bij cachesite's te vinden is


Spyball65

Recommended Posts

Tijdens het lopen van een Multi en een aantal traditionals iets ten zuiden van Moergestel zag ik bij toeval een cache. Het gaat om normale grootte en een vaker gebruikte verstop-techniek die me daarom ook opviel. Logboekje er in en zelfs een TB de cache heet 'Vogelskijken' van cacher Ladybird1957; beiden kan ik op Geocaching.com/nl, globalcaching.eu, metacaching.nl en qualitycaching.com niet terug vinden??? Iemand een idee?

 

Dank en groeten,

 

Mick

Link to comment

Stonden er al logs in het boekje of was het nog leeg? Als het nog leeg was kan het natuurlijk zijn dat hij nog online moet komen (of dat dat nooit gelukt is, maar dat is dan vreemd mbt de TB). Zoals Beukenootje al zegt, is de TB online in de cache gedropt, dat moet je via de TB pagina kunnen achterhalen.

Verder vond ik deze mysterie GC2EVR3 met de naam 'Vogels kijken', die niet zo heel ver ten zuiden van Moergestel ligt, volgens de pagina ligt hier ook een TB in. De naam van de eigenaar klopt weliswaar niet met de hierboven genoemde.

Link to comment

Ik denk dat Japiejoo het bij het juiste eind heeft met cache GC2EVR3, deze ligt waarschijnlijk (denk ik, zelf nog niet gedaan) op de route die je laatst gelopen hebt voor een multi die daar niet ver vandaan begint. Ik heb de puzzel ooit opgelost, dus als je het zeker wilt weten kun je evt het coordinaat van de cache die je gevonden hebt naar me mailen via mijn profiel, dan check ik het even.

Wie LadyBird1957 is, is nog wel even een raadsel,misschien moet ik er maar eens gaan kijken om ook dat raadsel op te lossen!

Link to comment

Dank jullie wel voor het meedenken!!

 

Inderdaad 'Vogels kijken', een unknown en geen traditional waar ik van uitging. De TB heb ik laten liggen en helaas de naam en nummer niet opgeschreven. Als ik weer eens in de buurt ben zal ik nog eens kijken naar die naam ...

 

Ik heb de puzzel dan wel niet opgelost maar toch maar gelogd :rolleyes:;)

 

Hartelijke groeten,

 

Mick (Spyball65)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...