Jump to content

Cache offline halen


Bjornch

Recommended Posts

Beste, ik heb een tijdje geleden mijn eerste cache gelegd,na 10 logs not found achter elkaar begon ik me toch af te vragen hoe dat kwam.

Omdat hij wel makkelijk werd gevonden door de loggers die hem wel ontdekten.

Dan ben ik zelf maar een kijkje gaan nemen en helaas is deze dus effectief verdwenen en ik zou hem er dus graag afhalen.

iemand enig idee hoe je dat doet ?

 

Mvg Bjornch

Link to comment

Als je je eigen cache bekijkt zie je rechts de Admin Tools staan. Daaronder staan een aantal opties. Je moet een van de twee onderste hebben.

 

Disable is voor als je je cache er tijdelijk uit wil halen.

Dit gebruik je als je besluit om toch een andere container neer te leggen, maar dat pas over een paar dagen of zo kan doen. Nadat je dat hebt gedaan kan je je cache op Enable zetten en de cache staat weer online.

 

Archive is voor als je je cache permanent wil verwijderen.

Dit gebruik je als je echt met de cache stopt. De cache kan niet meer door jou weer online worden gezet, eventueel wel door een van de reviewers als je er om vraagt en er ondertussen geen andere caches binnen 161 m zijn bijgekomen.

Link to comment

Als je je eigen cache bekijkt zie je rechts de Admin Tools staan. Daaronder staan een aantal opties. Je moet een van de twee onderste hebben.

 

Disable is voor als je je cache er tijdelijk uit wil halen.

Dit gebruik je als je besluit om toch een andere container neer te leggen, maar dat pas over een paar dagen of zo kan doen. Nadat je dat hebt gedaan kan je je cache op Enable zetten en de cache staat weer online.

 

Archive is voor als je je cache permanent wil verwijderen.

Dit gebruik je als je echt met de cache stopt. De cache kan niet meer door jou weer online worden gezet, eventueel wel door een van de reviewers als je er om vraagt en er ondertussen geen andere caches binnen 161 m zijn bijgekomen.

 

hartelijk bedankt voor de hulp,hij gaat permanent weg daar ik al aantal keer problemen had op die plek spelen blijkbaar veel kinderen met school en speel pleinen.

 

Maar er komt snel een andere op een andere plaats.

 

bedankt alvast :D.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...