Jump to content

Afbeeldingen op cache pagina's ontbreken


de Slakkenprakkers

Recommended Posts

Dit is veroorzaakt door een probleem bij een (systeem)update van Groundspeak en waarover ze de CO's hebben gemaild.

In die mail gaven ze als oplossing dat de Co's dit zelf makkelijk konden "repareren".

Kennelijk wisten ze dus wel welke listings zijn "getroffen".

 

Denk dat niet zoveel CO's dat gedaan hebben, ook al omdat zo de actie/het probleem bij een ander gelegd wordt.

Maar lastig blijft het wel !

Link to comment

Dit is veroorzaakt door een probleem bij een (systeem)update van Groundspeak en waarover ze de CO's hebben gemaild.

In die mail gaven ze als oplossing dat de Co's dit zelf makkelijk konden "repareren".

Kennelijk wisten ze dus wel welke listings zijn "getroffen".

 

Denk dat niet zoveel CO's dat gedaan hebben, ook al omdat zo de actie/het probleem bij een ander gelegd wordt.

Maar lastig blijft het wel !

 

Hmmm, ik ben erachter gekomen dat ook bij mijn cache 1 plaatje een missing image geeft. Erg lastig want het plaatje is wel nodig om de mystery op te lossen.

 

Ik heb echter nooit een mailtje gehad over hoe dit te repareren en kan dit dus ook niet doen.

 

Het zou me niets verbazen als ik niet de enige ben die dat mailtje niet gehad heeft, en dat er daarom zoveel van die missing images blijven bestaan.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...