Jump to content

Geen Notifications van found caches


Gietertje

Recommended Posts

Ik heb notifications ingesteld voor diverse soorten caches.

Met log types Archive, Publish Listing, Temporarily Disable Listing, Update Coordinates.

Deze notifications zijn handig voor het krijgen van meldingen van nieuw gepubliceerde caches en van wijzigingen.

 

Maar als ik eenmaal een cache heb gevonden dan ben ik niet meer geïnteresseerd in deze berichten.

 

Maar deze optie is niet opgenomen, WAAROM NIET.

 

Of is er een andere mogelijkheid om notifications over gevonden caches uit te schakelen.

ik kan het niet vinden, en doe deze hobby al 9,5 jaar.

 

Wie weet een oplossing

Link to comment

Onder Set Up Notifications kan je je notificaties aanpassen.

Persoonlijk zet ik hier alleen Publish Listing aan. Dan beslis ik of ik de cache wil doen en zet ik hem in GSAK. Daar kan ik de cache refreshen als ik de cache daadwerkelijk wil gaan doen.

Als je geen GSAK gebruikt is het handiger om een specifieke cache op je watchlist zetten en als je hem hebt gevonden te verwijderen.

Link to comment

Onder Set Up Notifications kan je je notificaties aanpassen.

Persoonlijk zet ik hier alleen Publish Listing aan. Dan beslis ik of ik de cache wil doen en zet ik hem in GSAK. Daar kan ik de cache refreshen als ik de cache daadwerkelijk wil gaan doen.

Als je geen GSAK gebruikt is het handiger om een specifieke cache op je watchlist zetten en als je hem hebt gevonden te verwijderen.

 

Jawel, je hebt gelijk. Maar ik wil ook graag weten of een cache aangepast wordt, tijdelijk is uitgeschakeld, gearchiveerd wordt, enz.

Tenminste zolang ik deze niet heb gevonden.

En ja, ik gebruik GSAK. Via GSAK zet ik de beschikbare caches in mijn Garmin.

Maar als ik een cache heb gevonden en heb gelogd, wil ik daarvan GEEN notification ontvangen over een eventuele wijziging, tijdelijke uitschakeling, archivering enz.

Je snapt wat ik bedoel.

Want over die caches krijg ik dan nog steeds meldingen per e-mails.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...