SolNik Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 NOR. Jeg er ikke helt nybegynner innen geocaching, men nybegynner med dette alene. Jeg fikk aldri lov til å bruke GPS`en for å si det slik:) Noen som kan tips meg om en grei og enkel, og ikke minst billig! GPS. Jeg kan også være interessert i å kjøpe brukt om det er noen som har en liggende. Want to buy a GPS, what type should I buy. Quote Link to comment
+mamoreb Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 Hei! Jeg har foreløpig ingen GPS selv. Det beste tipset jeg har er å lese på det norske forumet på www.gcinfo.no. Der er det flere tråder som diskuterer ulike GPSer, f.eks. denne: http://forum.gcinfo.no/viewtopic.php?f=3&t=2312 Quote Link to comment
+janbso Posted July 14, 2011 Share Posted July 14, 2011 Er det naturlig at jeg tror at min Android GPS er mer unøyaktig en en dedikert maskin? Quote Link to comment
+mamoreb Posted July 15, 2011 Share Posted July 15, 2011 Ja, de fleste sier at mobiltelefon-GPSer er mer unøyaktige enn dedikerte GPSer. Etter hva jeg har erfart, er dette mest merkbart i områder med redusert "sikt" - i skogen, mellom høye bygninger o.l. Det er mange tråder med mer info om dette på www.gcinfo.no. Quote Link to comment
Recommended Posts