Jump to content

trackable wordt niet losgelaten!


pinkeltje57

Recommended Posts

Onze eerste trackable, een camperbusje, die we hebben losgelaten in een cache in onze voortuin werd al snel opgepikt door iemand die enthousiast meedeelde dat onze busje aan zijn reis begonnen was. Dit was medio juli 2010. Inmiddels is het bijna oktober en deze persoon (die zoals we kunnen volgen elke dag aan het cachen is!!!) heeft ons busje nog steeds in zijn bezit. java script:emoticon(':laughing:',%20'smid_1')Helaas reageert hij ook niet op in eerste instantie een vriendelijk verzoek en in later instantie op mijn wat minder vriendelijk verzoek om nou toch eens eindelijk ons busje zijn reis te laten vervolgen. Ik wil hem (nog) niet met naam en toenaam op de log zetten, maar ik baal hier zo onderhand wel van.java script:emoticon(':laughing:',%20'smid_15') Ik heb gezien dat hij prachtige reizen gemaakt heeft. Maar waar heeft hij ons busje gelaten dan? Wij zijn nog niet zo lang bezig met geoaching maar ik moet zeggen dat op zo'n manier de lol er wel een beetje van af gaat. Wat kan ik hier aan doen????????java script:emoticon(':laughing:',%20'smid_16')

Link to comment

Tsja dat gebeurt nog al eens. Maar er kunnen allerlei redenen zijn:

-geen geocache gevonden waar hij goed inpast (je TB is relatief groot en is misschien net te dik voor veel small caches)

-ergens gedropt maar niet meer weten waar

-thuis laten liggen en vergeten in de geocache tas te stoppen

Als de persoon veel reist en dan ook caches bezoekt wil dat overigens niet meteen zeggen dat ie de tb ook meeneemt. Zeker bij zakenreizen wil hij/zij dan misschien zo min mogelijk meenemen en al helemaal niet die vragen moeten beantwoorden bij securty checks (heb zelf nogal eens wat uitleg moeten geven over wat TBs in mijn handbagage :unsure: ).

Het kan ook dat hij/zij 'm is kwijtgeraakt en misschien niet durft te zeggen. Echt van alles is mogelijk.

 

Als die persoon niet reageert via zijn profiel is dat jammer, maar meer kun je eigenlijk niet doen. Er boos over worden of een boze mail sturen heeft echt geen zin, dat gaat geen effect hebben. Wij hebben dit overigens ook meegemaakt met coins en TBs zo, die na de drop zijn opgepikt en de cacher zegt dat hij hem weer dropt maar dat vervolgens nooit meer doet, ook niet na verzoek via mail/profiel. Niets aan te doen, gewoon pech gehad, maar des te meer waarderen we dan de logs bij de coins en tbs die het wel goed doen!

 

Dus beschouw de TB als afgeschreven en als hij toch nog ergens opduikt is dat mazzel hebben. Maar laat er vooral je lol in het geocachen niet door bederven. De ene TB krijgt leuke logs met mooie foto's en reist de hele wereld rond, de andere kan meteen na de drop al verdwijnen, je hebt het gewoon niet in de hand er zijn nu eenmaal minstens net zo veel verschillende geocachers als dat er geocaches zijn. Je kunt verder de copy nog op reis sturen, geef 'm als missie om het origineel te vinden....

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...