Jump to content

flera acounts


eagle_69

Recommended Posts

fick höra av ren slump

Att det tydligen förekommer att man kan ha flera acount på geocaching.

Ett för att lägga ut cacher.

Ett annat för att logga med (inkl dom man själv lagt ut på det först nämda)

Hur besatt kan man egentligen vara att få så många loggade cacher som möjligt...

så att man ska måsta göra på det sättet..

jag skiter blankt i det hela.

Blev bara förnärmad att detta med att finna cacher,

var på så blodigt allvar. istället för en trevlig sysselsättning...

Link to comment

För vissa är detta ju en trevlig sysselsättning, men det finns ju en hel del som tävlar med alla andra för att ligga först och ha flest hittade caches osv.

 

Om det är tillåtet att ha två konton och logga sina egna caches med ett av kontona, vågar jag inte svara på, men det känns inte riktigt rätt om du frågar mig.

Link to comment

Jag har någon gång hört om cachare med mer än ett konto (mer än ett premium, då), eftersom man vill hämta fler PQ än fem om dagen. Hyfsat legitimt skäl att ha mer än ett konto tycker jag.

 

Att någon har fler än ett konto för att kunna logga sina egna cacher har jag dock aldrig hört talas om och det låter som att den som gör så missat något med cachingen - caching bygger på att ha trevligt och är ingen tävling. Den enda han/hon lurar är sig själv. Dessutom känner ju alla cachare till de andra i området och den som gjorde så skulle nog snabbt bli avslöjad.

Link to comment

hitta ingenstans på forumet ang mina problem. så jag testar här inne. en liten fråga jag har tagit mina första tre cachar . och är jätte sugen på att ta fler. men jag kan inte få fram någonting på min mobil längre fattar inte varför!! kan någon hjälpa mig. pm mig! :rolleyes:

Link to comment

hitta ingenstans på forumet ang mina problem. så jag testar här inne. en liten fråga jag har tagit mina första tre cachar . och är jätte sugen på att ta fler. men jag kan inte få fram någonting på min mobil längre fattar inte varför!! kan någon hjälpa mig. pm mig! :D

Det är nog betydligt större chans att du får svar på det svenska forumet. Speciellt om du beskriver problemet lite tydligare...

 

http://www.geocaching.se/forum/viewtopic.p...=119079#p119079

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...