Jump to content

dringend hulp nodig


wijnantsjurgen

Recommended Posts

hallo,

 

ik zou iemand moeten hebben die mijn cache kan reviewen en hopelijk online zetten voor 16h00 deze avond, ik doe namelijk mee aan een wedstrijd en moet de link doorsturen voor dat uur. ik zelf zal de hele dag online zijn en kan dus eventueel mijn mails checken en verbeteringen aanbrengen. ik ben ook bereid een wederdienst te doen voor de community in ruil voor deze geste want ik begrijp dat ik als nieuweling veel vraag.

 

de cache heeft als titel 'overrepen graveyard' en als link

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...93-aa40d4c28e98

 

alvast heel erg bedankt!

 

wijnants jurgen

Link to comment

Digimasters veronderstel ik. toch ééntje die zich informeert alvorens een cache te plaatsen.

goed.

 

maar wel een beetje laat. zelfs als ge ze voor 1600hr submit, dan duurt het nog effe voor de reviewer ze gaat bezien, Frogfoot reviewed meestal savonds meen ik.

 

als iemand op die link klikt krijgt ie

An Error Has Occurred

cache Hidden: N/A

Size: Difficulty: N/A Terrain: N/A (1 is easiest, 5 is hardest)

 

Sorry, you cannot view this cache listing until it has been published

Link to comment

Digimasters veronderstel ik. toch ééntje die zich informeert alvorens een cache te plaatsen.

goed.

 

maar wel een beetje laat. zelfs als ge ze voor 1600hr submit, dan duurt het nog effe voor de reviewer ze gaat bezien, Frogfoot reviewed meestal savonds meen ik.

 

als iemand op die link klikt krijgt ie

An Error Has Occurred

cache Hidden: N/A

Size: Difficulty: N/A Terrain: N/A (1 is easiest, 5 is hardest)

 

Sorry, you cannot view this cache listing until it has been published

 

ja ik weet het, ze is al van gisteren submitted ma... zijn er geen andere reviewers? heb frogfoot zelfs al gemaild maar hij antwoord niet

Link to comment

-//-

zijn er geen andere reviewers? heb frogfoot zelfs al gemaild maar hij antwoord niet

:D zo werkt het niet.

reviewers zijn vrijwilligers, elk is verantwoordelijk voor een regio.

zij doen deze taak wanneer het voor hun mogelijk is en laten niet alles vallen als er eentje gesubmit wordt.

dit zijn volwassenen met een leven, en bovenop ook nog eens cachers, dus niet aan de computer genageld, alhoewel... :D

 

uw cache is gesubmit voor de deadline, dat zal wel genoeg zijn.

die organisators van Digimasters hebben geflaterd in dit onderdeel. ze hadden zich VEEL beter moeten informeren.

iemand die nog nooit een cache heeft gevonden of gezien een cache laten leggen is niet bepaald snugger.

 

als ge nog goesting hebt om te cachen moogt ge mij altijd iets laten horen.

zijn wel enkele cachers en caches hier in de streek.

Edited by Guinness70
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...