Jump to content

FIN: GSAK Kysymys


pellep

Recommended Posts

Kun exporttaan kätkökuvaukset HTML -tiedostoksi, niin siihen tulee vain viisi viimeisintä lokimerkintää vaikka asetuksista valitsee "No Limit". Samoiten Offline Browserikin näyttää vain viittä viimeisintä. Onko tähän jokin konsti jolla saisi esim. 10 merkintää ?

Ei varmaankaan kyselyissä tule kuin vain tuo viisi kipaletta ja sitä kai ei voi muuttaa

Edited by pellep
Link to comment
Ei varmaankaan kyselyissä tule kuin vain tuo viisi kipaletta ja sitä kai ei voi muuttaa
Sellainen käsitys mullakin on, että taskukyselyissä tulee viisi viimeistä muiden tekemää loggausta ja kaikki omat kuittaukset. Kätkön sivulta imuroidussa yksittäisessä GPX:ssä on vähän enemmän, noin 15 kuittausta.

 

Ilmeisesti kuittausten määrä vähitellen lisääntyy jos tietokantaa ei tyhjennä ja päivittää sitä uusilla taskukyselyillä. En ole varma, minulla on tapana tyhjentää tietokannat ennen uuden PQ:n avaamista. Jos kuittauksia on kertynyt, saa niiden määrää rajoitettua eksportoitaessa kuten Maxxy kertoi.

Link to comment
Kätkön sivulta imuroidussa yksittäisessä GPX:ssä on vähän enemmän, noin 15 kuittausta.
UpdateCaches makrolla saa melko helposti päivitettyä kätköt jos niitä ei tietokannassa ole muutamaa kymmentä enempää. Mukaan tulee itse asiassa 20 kuittausta sekä omat nootit.
  • käynnistä makro
  • klikkaa jokaisen kätkön sivulla nappulaa GPX eXchange file (GPX on tarjolla kannatusmaksun GC:lle maksaneille premiumikätköilijöille)
  • tallenna haluamaasi (uuteen) kansioon
  • kun kaikki jemmat on käyty läpi, avaa GPX:t tietokantaan koko kansiollinen kerralla

Link to comment

Näin minäkin olen tehnyt, että ensin tyhjennän Databasen ja sitten lataan uudet PQ:t sisään (ja niitä tulee aika paljon). Millä asetuksilla saadaan tuotua PQ:t sisään siten, että tietokantaa ei tarvitsisi tyhjentää joka kerta vaan se päivittäisi kätköt ja lisäisi logi merkintöjä ?

Link to comment

Näin minäkin olen tehnyt, että ensin tyhjennän Databasen ja sitten lataan uudet PQ:t sisään (ja niitä tulee aika paljon). Millä asetuksilla saadaan tuotua PQ:t sisään siten, että tietokantaa ei tarvitsisi tyhjentää joka kerta vaan se päivittäisi kätköt ja lisäisi logi merkintöjä ?

Load GPX/LOC -valikossa poista valinta kohdasta "Clear database before loading"

 

Kun logeja alkaa olla niin paljon että se selvästi hidastaa GSAKIN toimintaa (Minulla raja on n 85000 logia) niin ylimääräisiä voi poistaa eräajona: Database->Purge logs

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...