+MooseM Posted April 21, 2006 Posted April 21, 2006 En tidä onko tästä asiasta ollut juttua aikaisemmin,mutta löytyykö kaikkia tiedotteita ko.muodoissa mistään tai miten ne ne olisi helposti muunnettavissa. Quote
santtu Posted April 21, 2006 Posted April 21, 2006 En arvaa, miksi haluat editoitavaan formaattiin... Itse olen kokeillut joissakin tapauksissa, että tulostan tiedostoon pdf:ksi muutaman, joista voi sitten reissussa valita jonkun tarkemmin katsottavaksi tarvittaessa, jos gps:n info ei riitä. Quote
+Tervas Posted April 24, 2006 Posted April 24, 2006 En tidä onko tästä asiasta ollut juttua aikaisemmin,mutta löytyykö kaikkia tiedotteita ko.muodoissa mistään tai miten ne ne olisi helposti muunnettavissa. Jonkinlainen doc löytyy http://www.geocaching.com/seek/-sivun linkistä, laajemman valikoiman tarjoaa PekkaR. Quote
santtu Posted April 24, 2006 Posted April 24, 2006 Sorry, vastasin edellä kysymykseen jota ei esitetty . Kätkötiedotteen luin kätkökuvaukseksi... Niitä siis olen tulostanut kannettavaan, kun pelkät gepsin tiedot eivät aina riitä. Linkeistä löytyvät kätkötiedotteet on tehty tosi fiksusti, kun olen nähnyt niitäkin joissa on suotta kiroilua. Quote
+VesaK Posted April 26, 2006 Posted April 26, 2006 Lisäksi löytyy pdf-muodossa suomenkielinen ja yhdistetty suomen+englanninkielinen sekä OpenOfficella muokattava versio. Kun kaksikielisen printtaa kahteen kertaan saman arkin eri puolille ja leikkaa viivaa pitkin, saa kaksi kappaletta tiedotteita, joissa on toisella puolella suomeksi ja toisella englanniksi. Teksti poikkeaa hieman muista tiedotteista. Quote
Recommended Posts