Jump to content

Probleem caches laden op Oregon 600


Daantje23

Recommended Posts

In mei heb ik en een premium lidmaatschap aangeschaft, en sindsdien laad ik alle tradi's en opgeloste mysteries op mijn gps.

Dat ging altijd goed, tot deze week.

 

Ik zette de twee bestanden van de pocket queries op de gps, en tot nu toe ging dat goed.

Tot dat ik m'n gps daarna opende - hij deed het niet meer.

Er kwam nog wel een scherm waarin stond: loading waypoints, tracks etc.., maar toen ging die weer uit.

Batterij eruit halen had geen zin en m'n laptop zag de gps niet meer toen ik 'm aansloot.

De redder was de combinatie:

sd-kaart eruit halen + usb aansluiting op laptop + aan/uit knop lang ingedrukt houden

uiteindelijk zag ik de bestanden van de gps op mijn laptop en ik verwijderde de twee bestanden weer.

M'n gps deed het toen ook weer gewoon. Ik besloot om 1 losse cache er op te zetten. De gps deed het nog wel daarna, maar de cache was niet te zien.

Daarna die twee pocket-queries-bestanden er weer op gezet. Bij het bestand 'opgeloste mysteries' (zie foto) deed die het wel, maar na het grootste bestand met de 1000 tradi's liep die weer vast.

 

2jg5qmq.jpg

 

Na hetzelfde trucje weer te doen deed die het weer, maar ik snap er nog steeds niks van.

Ik heb alle instellingen weer gereset, en niks helpt.

 

Herkent iemand dit en/of kan die mij helpen?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...