+GEO-BREIN Posted March 10, 2016 Posted March 10, 2016 Sinds gisteren is de nieuwe Geocaching® mobiele applicatie er!!! Daarbij geeft Geocaching HQ aan dat de betaalde versie van de app niet meer verder ontwikkeld zal worden en vanaf 23 maart 2016 ook niet meer zal terug te vinden zijn in de app stores. Volledige ondersteuning voor de betaalde versie zal trouwens verdwijnen in juni 2016. Alles wat je nodig hebt is nu terug te vinden in de Geocaching® app, zowel voor basis leden als voor premium leden! De nieuwe app vervangt de Intro App en heeft een frisse look gekregen met een nieuw logo. Meer info kan je nalezen op het Engelstalige forum én op GEO-BREIN. Quote
+GEO-BREIN Posted March 11, 2016 Author Posted March 11, 2016 Ondertussen heeft de ontwikkelingsmanager van GC HQ al een beetje tekst en uitleg gegeven over de toekomstige plannen voor de app. Quote
+valere1964 Posted April 14, 2016 Posted April 14, 2016 Hallo, ik heb deze nieuwe app gedownload via apple store. Vanaf dit weekend krijgen wij geen matches meer te zien. Ik niet alleen, ook mijn vrouw heeft hetzelfde probleem. Iemand een oplossing?Grts Quote
+GEO-BREIN Posted April 15, 2016 Author Posted April 15, 2016 (edited) Hallo, ik heb deze nieuwe app gedownload via apple store. Vanaf dit weekend krijgen wij geen matches meer te zien. Ik niet alleen, ook mijn vrouw heeft hetzelfde probleem. Iemand een oplossing?Grts Best even contact opnemen met HQ, jouw probleem omschrijven en wachten op antwoord. Ze helpen je heus wel verder. http://support.Groundspeak.com/index.php?pg=request Edited April 15, 2016 by GEO-BREIN Quote
Recommended Posts