Jump to content

valideren trackable lukt niet?


klinkenhoffen

Recommended Posts

Net voor de kerst een "Log my Dog" trackable gekregen. :)

Dus op naar de registratiepagina op Geocaching.com. Gelijk al de eerste keus is het een geocoin of trackable? :huh:

Effin maakt niet uit, op beide pagina's kent hij de graveerde code niet en kom ik dus niet verder. :mad:

Ben ik te snel en moet de verkoper eerst melden dat hij een bepaalde code verkocht heeft?

 

of doe ik gewoon wat fout?

Link to comment

Ik weet niet op welke registratiepagina je bent geweest waarbij je zou moeten kiezen of het een geocoin of trackable is, die pagina is mij onbekend.

Je moet naar https://www.geocaching.com/track/ gaan en dan de code bij het derde invulveld intypen: activate trackable.

Soms krijg je dan de melding dat je eerst op de site van de verkoper een activatiecode moet opvragen (en over het algemeen ook welke site dit is), soms krijg je die via deze website en soms staat deze code op het zakje waar de trackable/coin inzit.

En nadat je de coin/trackable geactiveerd hebt en vervolgens de coinpagina hebt aangepast kan hij mee op pad.

 

Laat even weten of het hiermee lukt of anders welke problemen je hiermee nog ondervindt.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...