+Dunder-Danne Posted August 18, 2014 Share Posted August 18, 2014 Hej! Jag tycker det skulle vara kul och trevligt och träffa andra cachare från Lidingö. Dels för att lära känna er men också för att utbyta tankar och idéer på olösta gömmor. Kanske en kopp kaffe i en lekpark? #pappaledig Quote Link to comment
+Dunder-Danne Posted August 20, 2014 Author Share Posted August 20, 2014 Hej! Jag tycker det skulle vara kul och trevligt och träffa andra cachare från Lidingö. Dels för att lära känna er men också för att utbyta tankar och idéer på olösta gömmor. Kanske en kopp kaffe i en lekpark? #pappaledig Quote Link to comment
+Dunder-Danne Posted August 20, 2014 Author Share Posted August 20, 2014 Nån som vet hur man bjuder in andra till olika diskussionsforum så som detta? Quote Link to comment
+Dunder-Danne Posted August 20, 2014 Author Share Posted August 20, 2014 Herregud..jag chattar med mig själv! LOL Quote Link to comment
+Filidutterna Posted August 20, 2014 Share Posted August 20, 2014 Hej! Ja, det skulle vara kul. :-) Vi är själva oftast lediga på dagarna och har två barn (1 & 2 år). Hur gammalt är ditt barn? /Emil (Pappa Filidutt) Quote Link to comment
+hingeptz Posted August 20, 2014 Share Posted August 20, 2014 Hej, Jag har också två barn (36 & 39 år), så pappaledig är jag förstås inte längre. Men jag är ledig ändå (pensionär)! Hänger gärna med på någon typ av ö-träff, bara någon annan är sammankallande! /lennart (hingeptz) Quote Link to comment
+hingeptz Posted August 20, 2014 Share Posted August 20, 2014 Hur vet man vilka cachare som är hemmahörande på Lidingö. Trots att jag cachat i nästan 8 år, kan jag på rak arm inte ens namnge 10 cachare här på ön. Det finns säkert många fler, men vilka är de? /lennart (hingeptz) Quote Link to comment
+Filidutterna Posted August 20, 2014 Share Posted August 20, 2014 Jag vet ganska många. De flesta tar sin första cache i närheten av där de bor. Samma sak med första cachen som man gömmer. Quote Link to comment
+Dunder-Danne Posted August 21, 2014 Author Share Posted August 21, 2014 Emil, vi har två barn som är 4 och 1,5. Jag ska vara hemma under hösten med minstingen. Lennart, jag har också dålig koll på Lidingö-cacharna. Men förhoppningsvis kan det klarna lite om vi försöker få till en träff. Vad sägs om att ses på onsdagen den 3/9? Vi skulle kunna mötas på lekplatsen vid Bo gärde nedanför Näset, där finns bra med bänkar och tak om det regnar. Funkar datumet för er? /Daniel Quote Link to comment
+hingeptz Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Onsdag den 3/9, jo visst funkar det. /lennart (hingeptz) Quote Link to comment
+Team Hugge Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Hej! Vi är ju inte barnlediga, men ses gärna på annat sätt /Felicia (½ av Team Hugge) Quote Link to comment
+Dunder-Danne Posted August 25, 2014 Author Share Posted August 25, 2014 Hej! Ska vi byta ut onsdagen den 3/9 med ett helgdatum istället så att eventuellt fler kan haka på? /Danne Quote Link to comment
Recommended Posts