Jump to content

Etrex30 toont ineens niet alle caches meer


BetulaNL

Recommended Posts

Mijn Etrex30 laat ineens maar 14 van de 65 caches zien, die ik erop heb geplaatst. Via de Windowsverkenner zie ik dat ze wel geladen zijn in de Etrex (met de extensie gpx en in de goede map). Het heeft niet te maken met de afstand, want hij toont er zowel die dichtbij zijn alsook een in Frankrijk. En ze staan ook niet plotseling als waypoint opgenomen. In de map GPX staan in totaal 82 gpx-bestanden.

Wie heeft er een idee?

Link to comment

In mijn Oregon gaat het heel soms fout als ik tijdens het opstarten de GPS weer uit zet. Dan moet ik de GPX-bestanden er op nieuw opzetten. Kun je eens proberen om een van de GPX-bestanden die de Etrx niet vindt er opnieuw op te zetten?

OK, ga ik later deze week doen en dan kom ik er op terug.

Link to comment

Naar aanleding van wat @topzoekertje hier schrijft, dit probleem heb ik ook wel eens op mijn Montana. Ik zet altijd be bestanden op het externe geheugen. In geval van problemen, doe ik een reset van de waypoints, en als ik de Montana dan opnieuw start, worden de caches weer opnieuw ingeladen.

Let wel: de bestanden moeten op het externe geheugen staan. Staan ze op het interne geheugen, dan ben je alles kwijt na een waypoint reset.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...