Jump to content

Travel bug dog tag EN travel bug sticker


dreek76

Recommended Posts

Hallo,

 

Afgelopen weekend heb ik een travel bug cadeau gekregen. Nou ja, twee eigenlijk.

Het eerste pakket is: travel dog tag + copy tag + activatie code.

Dit is me wel duidelijk.

 

In het tweede pakket:

travel dog tag + copy tag + twee (!) autostickers. Deze hebben alle vier dezelfde tracking code.

Wat is hier de bedoeling van? Twee stickers voor als ik de eerste 'verpest'? Waarom ook een travel dog tag met dezelfde code?

 

Wie kan me helpen?

 

Grtz, Dreek76

Link to comment

De twee autostickers zijn voor je eigen gemak. Het kan zijn dat je op beide zijruiten van je auto de sticker wil plakken, of dat je van auto veranderd en je krijgt de sticker niet meer (onbeschadigd) van je oude auto af. Ik heb zelf ook de autostickers en heb er één op een transparant sheet geplakt en deze met scotchtape aan de binnenzijde van de ruit bevestigd. Zo kan ik de TB makkelijk wisselen als ik een andere lease auto ga rijden.

Standaard krijg je altijd bij een TB code een dog tag en een copy tag. In dit geval is de dog tag overbodig, omdat je de sticker(s) gaat gebruiken. Maar wellicht kun je er later nog wel wat mee, als je besluit je auto niet meer trackable te maken.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...