Jump to content

extra functie map/kaart


-Zuur-

Recommended Posts

Hallo Iedereen!

 

ik weet niet of ik hier goed zit voor een idee maar ik brand maar los.

 

ik erger me er regelmatig dat als ik een mooi aantal vraagstukken opgelost heb.

en die liggen netjes op de plank te wachten om opgehaald te worden.

dat ik bij het zoeken op de kaart steeds weer de caches aan klik die al opgelost zijn.

 

ik ben bezig om een heel stuk op de kaart blanco te krijgen namelijk.

 

nu was mijn idee om als je een vraagstuk opgelost op de plank hebt liggen je bijvoorbeeld een cache op de kaart een ander achtergrond kleurtje kan geven!

 

bijvoorbeeld:

 

een cache die nog niet gedaan is is een blauw vraagteken met een witte achtergrond.(bestaand)

een cache die non actief is is een blauw vraagteken met een grijze achtergrond.(bestaand)

een cache die je opgelost hebt alleen nog niet opgehaald hebt kan het vraagteken blauw zijn met een oranje achtergrond of misschien mag je de kleur ook wel zelf kiezen!(nieuw)

 

hierdoor zou ik in ieder geval veel meer overzicht krijgen op de kaart.

 

dit lijkt mij niet al te moeilijk te realiseren volgens mij.

 

wat vinden jullie van het idee?

 

aanvullende tips en vragen mogen altijd gesteld worden.

Link to comment

Ik vind dit helemaal geen gek idee, alleen zou ik er voor kiezen om het icoontje van een opgeloste puzzel te voorzien van een vinkje (want ook een opgeloste puzzel kan even niet beschikbaar zijn natuurlijk). Om een kans van slagen te hebben zou je dit voorstel kunnen inbrengen in Feature Discussions and Suggestions.

 

ik snap dat je een vinkje een mooi alternatief vind over zoiets heb ik ook zitten denken.

het probleem (volgens mij) is alleen dat een vinkje het hele pictogram veranderd en dit heel wat database gaat gebruiken op geocaching.

als je alleen de achtergrond kleur verandert kost geen moeite dit doen ze al met actief of non actief en dit zouden ze zelfs met cookies kunnen opslaan op je pc per user.

 

bedankt voor de link ik ga het eens voor leggen.

 

m.v.g. team -zuur-

 

edit: http://forums.Groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=303186 (engelse link)

Edited by -Zuur-
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...