smurfpluis Posted October 13, 2012 Posted October 13, 2012 aan deze overkant zijn wel op zoek naar meer geintresseerde luitjes die mee helpen om dit gehucht een nieuwe bezigheid te kunnen geven smurfpluis Quote
+MacDD Posted January 7, 2013 Posted January 7, 2013 Gelezen maar echt snappen doe ik het niet. Wat wil je en wat zoek je? Quote
+Ellino Posted January 7, 2013 Posted January 7, 2013 Gelezen maar echt snappen doe ik het niet. Wat wil je en wat zoek je? Ja, dat antwoord wilde ik eigenlijk ook al plaatsen bij het verschijnen van dit topic. Nu begin ik ook echt nieuwsgierig ( goede eigenschap voor cachers) te worden. Quote
+MacDD Posted January 10, 2013 Posted January 10, 2013 (edited) aan deze overkant zijn we op zoek naar meer geintresseerde luitjes die mee helpen om dit gehucht een nieuwe bezigheid te kunnen geven Dit zal het zijn. Overkant ontstaat door ze hier in zeeland zeeuws-vlaanderen hebben en walcheren/enz. Daar ligt water tussen (de schelde) en door zeeuwen wordt de andere kant van het water altijd de overkant genoemd. Edited January 10, 2013 by MacDD Quote
Recommended Posts