Jump to content

TOP 3 geocaches


Huntertje

Recommended Posts

nou die eerste kan ik natuurlijk weer niet zien....

 

maar hier mijn lijstje....uit nederland

 

#1 http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=bcac6465-8f3b-41d2-ac24-437563c7d3b7

 

#2 http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=5b77067d-fb42-4e34-a746-5f13eb2580b6

 

#3 http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=8e099e60-6f4b-4775-8d42-b75141645e09

 

het eerste watme opviel met het maken van dit lijstje is dat er erg veel in het archief zijn verdwenen...jammer daar zaten ook favorieten bij, maar nu is dit mijn lijstje al was het eigenlijk anders

 

#1 omdat er eigenlijk alles in zit briljante waypoints en een mooi einde

 

#2 gewoon een erg leuke manier om dit te doen

 

#3 ik ben niet bang aangelegd maar zelfs mijn hond (een erg stoer beest) vond deze plaats creepy , mijn vrouw begon zelfs te bellen (zat nog in de auto) , ze had al visioenen dat ik nooit meer terug zou komen :) alsje de kans hebt bewaar deze voor een mistige dag ...rond de schemering :unsure:

Edited by team 71
Link to comment

Tsja, een top 3 over het algemeen is erg moeilijk te geven. Daarom bij ons een opsplitsing in nascht en dag cache:

 

De nachtcache top 3:

1. Nacht der Nachten

2. Geocachen in het donker

3. Waardeloos! & [OFZE] Struinen in het donker #2 Gedeelde 3e plaats.

 

maar er zijn nog zoveel meer goede nachtcaches.

 

En dan de dagcache top 3:

1. Den Uitlegger II

2. Lost Place: SHARK

3. Zintuigen in het Bergsche Bos & Wiekent miljonairs (1.000.000 vraag) op een gedeelde 3e plaats.

 

Maar eigenlijk doen we nu weer heel veel caches te kort die we wel in een ander lijstje hebben staan zie: BaJo's favorieten. Eigenlijk hadden ze bijna allemaal wel in een top 3 kunnen staan. Want waar kijk je naar bij een top 3? De puzzel, de uitdaging, de omgeving, de waypoints, de techniek, de eindcache constructie, het verhaal, enz enz?

Edited by *BaJo*
Link to comment

Moeilijke vraag. Dacht ik daar af te zijn na het samenstellen van mijn favorieten voor de Top 2000, moet ik hier weer keuzes maken. Hieronder een drietal schitterende caches (in willekeurige volgorde):

 

Lost place camp

Dingen doen op een kazerne die al bij 15 jaar leeg stond. De gebouwen werden betrokken bij de waypoints. Die verlaten gebouwen uitkammen op zoek naar aanwijzingen. Super!

 

TNT: Donjons & mountains (gecombineerd met Moria: The return)

Mooie waypoints. Klimmen en klauteren. Voor ons gecombineerd met een weekendje camping met (cache)vrienden. Natuurlijk dragen de BBQ en dergelijke ook mee aan de beleving.

 

N° 1000: Last Station (second edition)

Onze duizendste! Eerst een complete inschattingsfout. Totdat je de bedoeling ziet! Een waypoint gemist maar door een bijzondere aanwijzing toch verder kunnen. Mooie setting die we in Nederland niet hebben.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...