Jump to content

Caches in Navigon android


GoudHaartje

Recommended Posts

Ik heb op mijn android phone Navigon gezet, tot nu toe heb ik nog niet kunnen vinden hoe je poi's en/of caches toevoegd.

In de TomTom kon ik via GSAK een bestand zetten, dat zou ik ook graag in Navigon willen aangezien TomTom nog niet voor android beschikbaar is.

 

Op het forum van NL heb ik een draadje gevonden, maar die werkwijze lukt niet.

Link to comment

Als ik de geocaching app van Groundspeak gebruik, of een van de anderen dan kan ik de cache selecteren, en navigeren naar. Je krijgt dan de keus om dat met google navigator te doen, maar als het goed is staat ook in het rijtje navigon. Dit vind ik de makkelijkste manier.

Verder zou je via DEZE site gpx files om moeten kunnen zetten naar een formaat voor navigon,even uit het hoofd is dat de .csv extension.

Link to comment

Als ik de geocaching app van Groundspeak gebruik, of een van de anderen dan kan ik de cache selecteren, en navigeren naar. Je krijgt dan de keus om dat met google navigator te doen, maar als het goed is staat ook in het rijtje navigon. Dit vind ik de makkelijkste manier.

Verder zou je via DEZE site gpx files om moeten kunnen zetten naar een formaat voor navigon,even uit het hoofd is dat de .csv extension.

 

Als je vanuit de GS app navigeert, dan ga je maar naar één cache. Ik vond het zo handig in de TT dat ik onderweg kon zien of ik langs een cache reed. Dat zou ik graag weer terug willen.

 

Ik heb in de map POI op mijn sd kaart gekeken en daar staan vreemde extensies zoals nfs en pom. Ik heb het ook al met cvs geprobeerd, geen cache te zien.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...