2JMT Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 Olen tässä muutamaan otteeseen tuskaillut tuon Garminin MapSourcen kanssa noita trackkejä. Kun haluaisin ottaa jostakin trackistä pätkään niin "!#¤%&/()=?" ja sama uudestaan. Homma onnistuu lopulta, mutta on aivan uskomattoman hankalaa. Jotenkin alkaa vaikuttamaan että joko tuo softa on jostain alakoululaisten basic-harjoituksista tai sitten minä vaan en yksinkertaisesti osaa laittaa sormia oikeaan järjestykseen. Onko kellään sattumoisin tietoa jostain softan pätkästä jolla trackien käsittely sujuisi hermoja menettämättä ? Olen yrittänyt kahlata googlea, mutta en mielestäni ole sopivaa/hyvää vielä löytänyt. Quote Link to comment
+pailakka Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 Itse asiassa mapsourcessa tuntuisi olevan harvinaisen helppoa, kopio halutun pätkän trackista (ctrl+C), tekee uuden jäljen (ctrl+shift+t) ja liittää (ctrl+v) Quote Link to comment
+Tervas Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Trackmakerillä onnistuu kivuttomasti. Olen käyttänyt ilmaisversiota vuosikausia trackkien hallintaan ja mysteerien ratkomiseen. Quote Link to comment
Recommended Posts