Traveling Cacher Geopatch

IkbenMamma

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist mijn nieuwe Traveling Cacher Geopatch - die ik gisteren op het Poffertjes Event bij de Prof heb aangeschaft - geactiveerd.

Nu wil ik hem o.a. in de door mij bezochte caches gaan droppen en retrieven, om bij te houden waar ik geweest ben en hoeveel kilometers ik zoal maak etc. Dus...

... maar meteen in het Event gedropped !

Maar nu komt het !!!

Als je het Poffertjes event opent zie je hem er niet tussen staan, terwijl op de Traveling Cacher Geopatch pagina zelf hij duidelijk IN het Event zit ?!

Is dit "Traveling Cacher Geopatch" eigen en IS HIJ NU EENMAAL NIET ZICHTBAAR in een lijst van inventory?!

WIE HEEFT HIER AL ERVARING MEE ?

--

Ik kan hem natuurlijk gewoon via de "Traveling Cacher Geopatch" pagina zelf weer retrieven, dat snap ik ook wel , maar vraag me gewoon af hoe het komt dat hij dus NIET zichtbaar is in de inventory op een cachepagina ...

--

Wel leuk hoor, een apart icoontje erbij :rolleyes: .

I suspect there are not many speakers of Dutch here (and I don't really speak it myself, so my apologies if I screwed up the translation...)

Hello everyone,

I've just activated my new Traveling Cacher Geopatch - which I purchased yesterday at the Poffertjes Event at the Prof.

Now I want to drop and retrieve it, in order to keep track of where I was and how many miles I am likely to make etc. So ...

... immediately I dropped it in the Event!

But now comes the [problem]!

If you look at the Poffertjes event, it is not there, while at the Traveling Cacher Geopatch page itself, it is clearly in the Event!

This "Traveling Cacher Geopatch" is owned [by the cache] and NOW HE IS NOT VISIBLE in the inventory list!

WHO HAS EXPERIENCE WITH THIS?

--

I can, of course, retrieve it simply through the "Traveling Cacher Geopatch" page itself, but how is it that it is NOT visible in the inventory of a cache ... ?

--

Well nice to have a separate icon there. :rolleyes:

It is there.... just that there are SO many...

Click on the "More" list at the bottom of the TBs listed in the cache.

Currently it is on page 4 of all the TBs listed.

Could someone please translate.

Hope this is correct...

Hoop dit correct is

Het is daar…. enkel dat er ZO velen… zijn

Klik op de „Meer“ lijst bij de bodem van TBs die in het geheime voorgeheugen wordt vermeld.

Momenteel is het op pagina 4 van al vermelde TBs.