Jump to content

Earthcaches in het Nederlandstalig gedeelte van Belgie .


Carizmi

Recommended Posts

Waarom is het o zo moeilijk om een Earthcache in het Nederlandstalig gedeelte van Belgie  gereviewd te krijgen ? Bij mijn weten zijn er dit jaar amper 2 gepubliceerd .

Na 3 pogingen om een Earth gepubliceerd te krijgen geef ik het op .

Het is altijd iets : de listing niet okee , geen groeve aanwezig ....tot je er moedeloos van wordt en het opgeeft .

Aan de andere kant van de taalgrens lijkt het allemaal niet zo ingewikkeld te zijn en worden de Earths wel gepubliceerd .

Worden daar andere criteria gebruikt ?  

Link to comment

Criteria zouden aan beide gelijk moeten zijn. De interpretatie is altijd wel persoonlijk. De Franstalige earthcaches hebben een andere reviewer dan de nederlandstalige. Ook in Nederland worden er zeer weinig. In Nederland zijn er dit jaar maar twee earthcache sgepubliceerd: https://coord.info/GC9GZKR en https://coord.info/GC9DP11

 

Edited by technetium
Link to comment

Nieuwe earthcaches moeten tegenwoordig redelijk uniek zijn, dwz dat er een onderwerp wordt besproken of originele vragen worden gesteld die niet al bij andere earthcaches in de regio voorkomen. Dat verhoogt de drempel natuurlijk al aanzienlijk, maar ik weet niet of dat bij jouw drie pogingen de reden voor afkeuring geweest is. 

 

Eerlijk gezegd vind ik het wel prima dat ze daar tegenwoordig kritischer in zijn. In de beginjaren werd er van elke geologisch informatiebord of grondwatermeter een earthcache gemaakt, dat werd op een gegeven moment overkill.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...