Jump to content

premium member geworden


buskant

Recommended Posts

Hallo,

Onlangs ben ik premium member geworden, vooral omdat ik paperless wou cachen.

Graag wou ik weten wat ik nu allemaal nog meer kan, zodat ik volop gebruik kan maken van mijn lidmaatschap.

Het gebruik van de Pocket querie heb ik al gevonden.

Kan ik nu weer ergens de kaart van belgië vinden waar mijn gevonden caches niet meer opstaan?

vele groetjes

Buskant

Link to comment

Een hele tijd geen antwoord gehad dus ik hoop dat je 't nog leest, of misschien heb je 't al gevonden..

 

Afijn, je kan dus de caches die je al gevonden hebt uitsluiten : op de kaart zie je links staan 'Personlization' en daaronder 'my finds' (met de smiley) en 'my hides' (misschien staat die er niet bij als je nog niks verborgen hebt, dat weet ik niet).

Door op de smiley van 'my finds' te klikken (dus op de smiley zelf) verdwijnen alle caches die je al gevonden hebt.

 

't Is maar wat je wil natuurlijk, persoonlijk vind ik het wel lollig om de smileys te zien staan maar ieder zijn goesting nietwaar :)

Link to comment

Bedankt Ginirover,

Inderdaad, ik had het intussen al gevonden.

Maar geocaching had toen net het systeem met de kaart van Belgie wat verandert en ik was even mijn draad kwijt.

Intussen al heel wat plezierige uurtjes alles zitten uitzoeken op de site als premium member en ik moet zeggen, ik wou

dak al veel eerder premium was geworden.

Vele groetjes

Link to comment

:laughing: Jaja ... onlangs ook overgeschakeld en moet zeggen dat de PQ's een fantastische meerwaarde bieden. :laughing:

Zeker en vast een aanrader als je van al deze dingen houdt natuurlijk. Dan bedoel ik meer het bijhouden van een database, het op voorhand uitstippelen van een tour, enzoverder enzovoort.

Wanneer het je enkel te doen is om hier en daar, waar je aanwezig bent, een cache te loggen en verder niet veel meer, dan hoef je het niet te hebben.

Ik heb het heel lang gedaan met de .com-site via Firefox. Met de add-ons van Greasemonkey kwam je ook al een heel eind. Natuurlijk ontbreken dan de caches die enkel voor premium members bestemd zijn en dàt feit begon me op de zenuwen te werken.

Ook vooral omdat ik zelf CO ben en dan alle mogelijke opties voorhanden moet hebben. :anibad:

 

DUS ... wie het (nog) niet heeft, mist toch wel iéts. :anitongue:

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...