Jump to content

FIN: PQ Kyselyt


pellep

Recommended Posts

PocketQueryt ei ota oikein toimiaksee, viikkoon ei ole lähtenyt yhtään kyselyä jotka on aikaisemmin toimineet ihan hyvin. Nyt kun olen tehnyt uusia kyselyjä ja laittanut suoritusajankohdan jokaiselle päivälle, niin kysely lähtee ainoastaan ja vain yhden kerran. Onko muilla onllut ongelmia ?

Link to comment

Mulle on tippunut taskukyselyitä ihan normaalin tuntuisesti. Tämänpäiväisistä on neljä tullut, toistaiseksi yksi vielä puuttuu.

Tilasin kokeeksi yhden kertakäyttökyselyn ja My Finds -luiettelon. Löydöt tulivat melkein heti, katsotaan kauanko kestää toisen vastauksen saapumiseen.

Link to comment

Kysely toimii kerran, mutta ei toista kertaa. Mutta kun teen seuraavana päivänä samanlaisen kyselyn jota ei ole vielä suoritettu niin sekin tulee ja taas vain kerran. Siis jo kertaalleen suoritettuja kyselyitä ei voi ajaa toista kertaa, vaan ainja täytyy tehdä uusi.

Link to comment

Olethan valinnut vaihtoehdon "Run this query every week on the days checked"? Silloin saman kyselyn pitäisi toimia joka viikko niinä päivinä, jotka olet ruksannut taulukossa.

 

Juuri näin olen tehnyt. Kun teen kyselyn ja laitan rastit kaikkin päiviin, niin kysely lähtee melkein samantien, mutta seuraavana eikä sitä seuraavana jne. jne. jne. kyseinen kysely enää lähdekään.

Link to comment

Kun teen kyselyn ja laitan rastit kaikkin päiviin, niin kysely lähtee melkein samantien, mutta seuraavana eikä sitä seuraavana jne. jne. jne. kyseinen kysely enää lähdekään.

Kerran viikossa ajettavat PQ:t tulivat ainakin eilen mulle perille. Saapuivat suunnilleen samaan kellonaikaan kuin viime viikolla. Kaiken kaikkiaan saapumisajat ovat tainneet hiljalleen siirtyä myöhäisemmäksi. Kuorma varmaan lisääntyy.

 

En tietysti pysty kertomaan syytä miksi nuo PQ:t eivät ole tulleet sinulle. Ajoajat kuitenkin määräytyvät sen mukaan koska kyseinen PQ on ajettu viimeksi. Yksityiskohdista en tiedä, mutta jotenkin tällä tavalla ne menevät (jos joku ei satu tietämään): Etusijalla ovat sellaiset, joita ei ole ajettu koskaan ennen. Viimeksi kuukausi sitten ajettu PQ ajetaan ennen kuin viikko sitten ajetut. Jos teet saman kyselyn kaksi kertaa samana päivänä, niin toinen ajokerta on taatusti listan häntäpäässä. Sinne suunnalle sijoittuvat myös päivittäin ajettavat kyselyt.

 

Mitähän sitten tapahtuu, jos kaikkia kyselyitä ei syystä tai toisesta saadakaan ajettua pyydettynä päivänä? Jätetäänkö ne kokonaan ajamatta, vai yritetäänkö niitä ajaa myöhemmin? Esim. Geocaching.com Web Site -foorumista saattaisi löytyä lisää tietoa. En etsinyt.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...