Jump to content

FIN: Kuorman Jakamista...

Reviewer Niatpac Nagrom
Followers 0

Recommended Posts

Siis ovatko suomalaiset kätköilijät kätköilijöitä vai hiiriä?

Ovat :unsure::o;) Siis kätköilijöitä :ph34r::o

Ehkä kysymyksen asettelu ei ole riittävän provosoiva :blink:

Oikeasti, itsellä jäi pari päivää väliin foorumeiden seuraamisessa ja heti oli tullut niin paljon luettavaa, että meni parikin iltaa koneen ääressä. 'Ei ehi.' Ehkä sitten vanhempana, kun jalka painaa ja selkä ei kestä enää päämäärätöntä vaeltelua...

Koitetaas auttaako provosointi? :P

Siis ovatko suomalaiset kätköilijät kätköilijöitä vai hiiriä? Jo 93 on lukenut pyynnön mutta kaikki hiipivät hiljaa takavasemmalle....

t: Olli

Valitettavasti en voi auttaa - tällä hetkellä olen jo parilla vilkkaalla foorumilla moderaattorina. Ja vielä kun on tullut noita muitakin harrastuksia hankittua, niin en uskalla ottaa enempää sellaisia töitä, joiden kunnollisesta hoitamisesta en voi mennä takuuseen.

Mutta toivottavasti joku foorumin aktiiveista tulee avuksesi - modena toimiminen on joskus ihan hauskaakin!

atrivsolap jr.

Mutta noin niinkun oikeesti, itse en aio tämä foorumin moderointia jatkaa. Jos suomalaista moderaattoria ei löydy, saatte tulla pian toimeen sitten jonkun ulkolaisen kanssa....

Niin tuota hei... ootko Tahu saanut viestiäni vai enks mää vaan kelpaa? :D Enhän mä tietenkään ole mikään hirmuisen aktiivinen kirjoittelija tällä palstalla tai kovin kokenut kätköilijäkään, mutta sen verran hullu, että vapaaehtoinen kuitenkin... :huh: Tokikin etulyöntiasema lienee kokeneemmilla vapaaehtoisilla, mutta onko heitä?? Ja kait tuohon hommaan on saatavilla jonkinlaista perehdytystä?

avec

Edited by jemann
(Tahu Nuva Aug 12 2005, 10:37 AM)

What comes to delays now and then in reviewing process, it will change soon when Åland Islands, Iceland, Finland, Latvia and Lithuania will have another reviewer.

Tämähän myös jakaa kuormaa. Hyvältä tuntuu - ei harrastus saa käydä liian raskaaksi.

Homma näyttää hoituneen eli jos foorumilla tapahtuu jatkossa kummallisuuksia niin tiedätte kuka on sössinyt.  ;)

HYvä hyvä !!

Olisikos Sinulle mahdollista ensimmäisenä Virkatoimena selvittää mitä tapahtui säikeelle ' Moved: Fin; Kuinka Monta Kätköilijää ??'

Kuka sitä on siirtänyt, mistä ja mihin ja miksi ??

Ja miksi sinne lisätyt päivitykset eivät näy päivityksinä Nordic forumin listassa ??

Homma näyttää hoituneen eli jos foorumilla tapahtuu jatkossa kummallisuuksia niin tiedätte kuka on sössinyt.  ;)

HYvä hyvä !!

Olisikos Sinulle mahdollista ensimmäisenä Virkatoimena selvittää mitä tapahtui säikeelle ' Moved: Fin; Kuinka Monta Kätköilijää ??'

Kuka sitä on siirtänyt, mistä ja mihin ja miksi ??

Ja miksi sinne lisätyt päivitykset eivät näy päivityksinä Nordic forumin listassa ??

K.o. säie oli niin off-topic kätköilystä, että se siirrettiin off-topic foorumiin.

K.o. säie oli niin off-topic kätköilystä, että se siirrettiin off-topic foorumiin.

Mielipiteet vaihtelee, ilmeisesti minä olen taas sössinyt perustamalla ihan tökerön säikeen joka on vastoin kaikkia GC:n periaatteita. Ei ollut kuin reipas 90 aktiivia vastaajaa joten täytyi olla ihan väärä aihe.

Jännä nähdä meneekö nyt jo käyttäjätunnus kaniin !!

Vai tuleeko vaan se perinteinen 'warning' ruutu taas paikalleen !!

Olikohan pahin virheeni se että aloin kyselemään ??

Mielipiteet vaihtelee, ilmeisesti minä olen taas sössinyt perustamalla ihan tökerön säikeen joka on vastoin kaikkia GC:n periaatteita. Ei ollut kuin reipas 90 aktiivia vastaajaa joten täytyi olla ihan väärä aihe.

Jännä nähdä meneekö nyt jo käyttäjätunnus kaniin !!

Vai tuleeko vaan se perinteinen 'warning' ruutu taas paikalleen !!

Olikohan pahin virheeni se että aloin kyselemään ??

No ei sentään, minä se aikanaan sössin kun en heti siirtänyt k.o. säiettä sinne minne se kuului... mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Noita säikeitä siirrellään varsin usein eri foorumeista tuonne "Off-topic" - foorumiin.

Eikä mene tunnari kaniin, eikä tule varoituksia, eikä ollut virhe kysellä. :P