Textmark Posted February 6, 2005 Posted February 6, 2005 Somebody has certainly asked this question before, but I cannot find any answers. Have you got one? Or two? What is the best way to get TBs in Finland? Or to Finland? Rgds T. Mark Quote
+VesaK Posted February 6, 2005 Posted February 6, 2005 Try to buy some from someone who has ordered several. Buy them from a web shop, there's geoshop.se in Sweden and several others can be found using in your favourite search engine. If you decide to order, buy some extra and sell them to others in the same area; this keeps postage expenses lower. Quote
+Divine Posted February 7, 2005 Posted February 7, 2005 Here's a list of international partners of Groundspeak shop. Quote
theorava Posted February 7, 2005 Posted February 7, 2005 I reserve travelgugs from Geoshop.se. It takes about one week to get the travelbugs and it is wise to reserve 5 bugs at the same time because there is a reduction for a 5 pack. But remember: When you put the money in your "wallet" (there is their own special method of payment) put a bit more money because they need money also for a postal charge. The postal cahrge is about 10 sek or something if I remember right. And other thing: When you visit on their website use Internet Explorer because pages doesn´t work very well with some other web borwser for example Mozilla Quote
+hedberg Posted February 8, 2005 Posted February 8, 2005 GeoShop will soon support Mozilla Firefox. Quote
+Solarflare Posted February 8, 2005 Posted February 8, 2005 Tilasin juuri Saksasta 10 kpl travelbugeja. Postikuluineen 64.54 eur. Saa kysellä, jos tuntuu että tarvitsee muutaman tai muutamia. Ruotsista ehkä olisi saanut halvemmallakin, mutta palataan asiaan jahka ovat ensin ottaneet yhteisvaluutan käyttöön. Quote
theorava Posted February 8, 2005 Posted February 8, 2005 No samaa hintaluokkaa tilasi sitä sitten saksasta tai ruotsista. Nopean päässälaskun ja muistin virkistämisen jälkeen sain tulokseksi noin 32 € postikuluineen 5 kpl:sta Traveleitä.. joten tulos on siis että tilaa Ruotsista tai Saksasta kumman tunnet miellyttävämmäksi vaihtoehdoksi. Rahallisesti niissä ei ole juurikaan eroja. Quote
+Solarflare Posted February 9, 2005 Posted February 9, 2005 (edited) Neljä kymmenestä on jo varattu muille. Jos joku vielä haluaa, kaksi TB:tä saa postituksineen perille omakustannushintaan 13,69 eur tai yhden kappaleen vastaavasti kirjepostissa 7,23 eurolla. Vastaavat hinnat ilman postitusta 12,91 eur ja 6,46 eur, jos liikkuu pääkaupunkiseudulla. Tuosta liikenee vielä pari-kolme, en tarvitse itse välttämättä montakaan. Idea oli kai jo erittäin wanha, mutta teen silti itselleni T-paitatravelbugin, jonka voi bongata satunnaisissa eventeissä.. Edit: Neljä kätköilijää varasi kukin kaksi kappaletta travelbugeja, ja kun itsekin ajattelin ottaa pari, niin tässä se tilaus sitten olikin. Aika hyvä suosio. Pitäisiköhän kerätä joskus todella iso joukko kerralla ja pyytää kunnon tarjousta.. Edited February 10, 2005 by solarflare Quote
theorava Posted February 10, 2005 Posted February 10, 2005 Joo kannatetaan. Veikkaisin, että halukkaita voi löytyä yllättävän paljon ja sitten saa paljon uusia Travel Bugeja liikkeelle samaan aikaan Quote
+Solarflare Posted February 14, 2005 Posted February 14, 2005 Kyselyjä ötököiden perään on tullut vielä tämän tilauksen täytyttyäkin. Otetaan ehkä piakkoin uusiksi. Tietysti joku muukin voi organisoida vapaasti. Bestellhistorie08.02.2005 Offen 14.02.2005 Versendet Eli travelbugit ovat lähteneet tänään postiin. Quote
Maxxy Posted February 25, 2005 Posted February 25, 2005 Sain Solarflaren kautta pari Travel Bugia, Kiitokset vielä vaivannäöstä! Quote
+Solarflare Posted February 25, 2005 Posted February 25, 2005 Kerkesin hommata muutaman tämän vuoden geokolikonkin Saksasta edellisen tilauksen saavuttua kirjattuna kirjeenä(!) Suomeen. Jos jotakuta kiinnostaa vuoden 2005 kolikon hankkiminen, voi kysellä, omakustannushintaan saa. Quote
+Vilosparta Posted March 8, 2005 Posted March 8, 2005 Tilasimme Saksasta paketin Travel Bugeja, Ruotsista oli loppuneet. Eli tuollainen 6 kipaletta olisi myynnissä omakustannushintaan, joka on 6,46€ + mahdolliset postikulut. Hoituu helpoiten kun pistää rahat tilille ja minä sitten postitan. Meilaa toiveesi atrivsolap@luukku.com Quote
LeevioFIN Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 Vieläkö joltakulta löytyisi paria Travel Bugia. Olisin kiinnostunut ostamaan... Ensimmäinen kätkö suunnitteilla ja sinne olisi tarkoitus asentaa TB Quote
+Von_Ronn Posted June 15, 2006 Posted June 15, 2006 Nyt kun eka TBkin löydetty teksi mieli heti laittaa omia liikenteeseen. Oon vaan arka ostelee ulkomailta, onkos joku Vantaa-Hki akselilla ostellut viime aikoina ja raaskisi myydä (edes yhden)? Quote
+ncfinn Posted June 16, 2006 Posted June 16, 2006 Nyt kun eka TBkin löydetty teksi mieli heti laittaa omia liikenteeseen. Oon vaan arka ostelee ulkomailta, onkos joku Vantaa-Hki akselilla ostellut viime aikoina ja raaskisi myydä (edes yhden)? Olen tarjonnut tata aikaisemminkin, mutta ei ole koskaan ollut kiinnostusta: Asun USA:ssa. Olen tulossa Suomeen Heinakuussa. Voisin hyvin tilata taalla ollessa TB tageja (ja muitakin tuotteita) ja Suomessa ollessa myyda ne halukkaille kustannushintaan. TB:t esim maksavat $4.25 (noin Euro 3.30) kappale jos ostan 8+, postimaksu $5.00. Jos olet Hesassa niin voin tuoda ne suoraan kateen, muuten voin lahettaa ne sinulle. Onko kiinnostusta? Quote
+Von_Ronn Posted June 16, 2006 Posted June 16, 2006 Nyt kun eka TBkin löydetty teksi mieli heti laittaa omia liikenteeseen. Oon vaan arka ostelee ulkomailta, onkos joku Vantaa-Hki akselilla ostellut viime aikoina ja raaskisi myydä (edes yhden)? Olen tarjonnut tata aikaisemminkin, mutta ei ole koskaan ollut kiinnostusta: Asun USA:ssa. Olen tulossa Suomeen Heinakuussa. Voisin hyvin tilata taalla ollessa TB tageja (ja muitakin tuotteita) ja Suomessa ollessa myyda ne halukkaille kustannushintaan. TB:t esim maksavat $4.25 (noin Euro 3.30) kappale jos ostan 8+, postimaksu $5.00. Jos olet Hesassa niin voin tuoda ne suoraan kateen, muuten voin lahettaa ne sinulle. Onko kiinnostusta? On toki kaiken lisäksi töissä heinäkuussa eli paikalla,laitan sulle privaviestiä,tänk juu veri meni Mrs Von Ronn Quote
+ncfinn Posted June 19, 2006 Posted June 19, 2006 Tilasin juuri 13 TB tagia. 13 * $4.25 = $55.25, postikulut $7.35. Yhteensa siis $62.60 eli yhden hinta on $4.82. Katsoin kolmesta eri lahteesta vaihtokurssin, niiden mukaan $1 on noin 0.794 Euroa. Eli yhden tagin hinta on Euroa 3.83. Kymmenelle niista on jo ostaja, kolme on viela tarjolla. Olen Hesassa 1.7.-16.7. Quote
Recommended Posts