Jump to content

Mistä Travle Bugeja Suomeen Parhaiten/edullisimmin


Textmark

Recommended Posts

I reserve travelgugs from Geoshop.se. It takes about one week to get the travelbugs and it is wise to reserve 5 bugs at the same time because there is a reduction for a 5 pack. But remember: When you put the money in your "wallet" (there is their own special method of payment) put a bit more money because they need money also for a postal charge. The postal cahrge is about 10 sek or something if I remember right.

 

And other thing: When you visit on their website use Internet Explorer because pages doesn´t work very well with some other web borwser for example Mozilla

Link to comment

No samaa hintaluokkaa tilasi sitä sitten saksasta tai ruotsista. Nopean päässälaskun ja muistin virkistämisen jälkeen sain tulokseksi noin 32 € postikuluineen 5 kpl:sta Traveleitä.. joten tulos on siis että tilaa Ruotsista tai Saksasta kumman tunnet miellyttävämmäksi vaihtoehdoksi. Rahallisesti niissä ei ole juurikaan eroja.

Link to comment

Neljä kymmenestä on jo varattu muille. :mad: Jos joku vielä haluaa, kaksi TB:tä saa postituksineen perille omakustannushintaan 13,69 eur tai yhden kappaleen vastaavasti kirjepostissa 7,23 eurolla. Vastaavat hinnat ilman postitusta 12,91 eur ja 6,46 eur, jos liikkuu pääkaupunkiseudulla.

 

Tuosta liikenee vielä pari-kolme, en tarvitse itse välttämättä montakaan. Idea oli kai jo erittäin wanha, mutta teen silti itselleni T-paitatravelbugin, jonka voi bongata satunnaisissa eventeissä..

 

Edit: Neljä kätköilijää varasi kukin kaksi kappaletta travelbugeja, ja kun itsekin ajattelin ottaa pari, niin tässä se tilaus sitten olikin. Aika hyvä suosio. Pitäisiköhän kerätä joskus todella iso joukko kerralla ja pyytää kunnon tarjousta..

Edited by solarflare
Link to comment

Tilasimme Saksasta paketin Travel Bugeja, Ruotsista oli loppuneet. Eli tuollainen 6 kipaletta olisi myynnissä omakustannushintaan, joka on 6,46€ + mahdolliset postikulut. Hoituu helpoiten kun pistää rahat tilille ja minä sitten postitan. Meilaa toiveesi atrivsolap@luukku.com

Link to comment

Nyt kun eka TBkin löydetty :) teksi mieli heti laittaa omia liikenteeseen. Oon vaan arka ostelee ulkomailta, onkos joku Vantaa-Hki akselilla ostellut viime aikoina ja raaskisi myydä (edes yhden)?

 

Olen tarjonnut tata aikaisemminkin, mutta ei ole koskaan ollut kiinnostusta:

Asun USA:ssa. Olen tulossa Suomeen Heinakuussa. Voisin hyvin tilata taalla ollessa TB tageja (ja muitakin tuotteita) ja Suomessa ollessa myyda ne halukkaille kustannushintaan. TB:t esim maksavat $4.25 (noin Euro 3.30) kappale jos ostan 8+, postimaksu $5.00. Jos olet Hesassa niin voin tuoda ne suoraan kateen, muuten voin lahettaa ne sinulle. Onko kiinnostusta?

Link to comment

Nyt kun eka TBkin löydetty :) teksi mieli heti laittaa omia liikenteeseen. Oon vaan arka ostelee ulkomailta, onkos joku Vantaa-Hki akselilla ostellut viime aikoina ja raaskisi myydä (edes yhden)?

 

Olen tarjonnut tata aikaisemminkin, mutta ei ole koskaan ollut kiinnostusta:

Asun USA:ssa. Olen tulossa Suomeen Heinakuussa. Voisin hyvin tilata taalla ollessa TB tageja (ja muitakin tuotteita) ja Suomessa ollessa myyda ne halukkaille kustannushintaan. TB:t esim maksavat $4.25 (noin Euro 3.30) kappale jos ostan 8+, postimaksu $5.00. Jos olet Hesassa niin voin tuoda ne suoraan kateen, muuten voin lahettaa ne sinulle. Onko kiinnostusta?

 

On toki :) kaiken lisäksi töissä heinäkuussa eli paikalla,laitan sulle privaviestiä,tänk juu veri meni

Mrs Von Ronn

Link to comment

Tilasin juuri 13 TB tagia. 13 * $4.25 = $55.25, postikulut $7.35. Yhteensa siis $62.60 eli yhden hinta on $4.82.

Katsoin kolmesta eri lahteesta vaihtokurssin, niiden mukaan $1 on noin 0.794 Euroa. Eli yhden tagin hinta on Euroa 3.83. Kymmenelle niista on jo ostaja, kolme on viela tarjolla. Olen Hesassa 1.7.-16.7.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...