Jump to content

Premium Jäsenyys


stalini

Recommended Posts

Jos maksaisi tuon Premium jäsenyysmaksun niin pystyisi zoomailemaan Geocachingin karttoja. Onko kukaan maksanut 3 taalaa kuussa ja onko mielestään saanut vastaavaa hyötyä?

 

Mistä muuten löytyy se ruotsalainen karttasivu jossa näkyvät myös Suomen kätköt, koetin haeskella mutta eipä löydy.

Link to comment

Maksoin kertaluonteisen vuosimaksun. Pocket Queryt ovat ihan ok, mutta toisaalta niitä tulee hyödynnettyä harvakseltaan, kun waypointteja ei voi ladata gps:ään/pda:han buuttaamatta Windowsiin. PDA:n sentään saa päivitettyä kannettavalla omenalla, mutta Linuxiin ei ole sopivaa uploadsoftaa GPS:ää varten.

 

Hyöty on siinä ja siinä. Ajattelin katsoa, miten pärjään ilman jäsenyyttä alkutalvesta.

Link to comment

Tuosta gc.comin kartasta ei kyllä paljoa hyötyä ole. Siinä näkyy kätköjen lisäksi ainoastaan merenranta eikä sekään ole kovin tarkka. Ei jokia, järviä, moottoriteitä... Punaisella merkillä siihen saa merkittyä löydetyt ja omat kätköt, mutta niitäkään ei saa piilotettua, jotta näkisi selkeästi lähimmät löytämättömät.

 

Forumissa on joku premium-ominaisuus, ehkä sille joku jotain käyttöä keksii. Sanoisin, että suomalaisille premium membershipin edut ovat vain ja ainoastaan nuo pocket queryt.

Link to comment

Omat maksuliikenteeni PayPalilla -jäsenyyden lisäksi- ovat hoituneet ongelmitta.

Premiumista en ole erityistä hyötyä kokenut. Kunhan vaan ajattelin tukea gc -toimintaa.

Yhden pocket queryn olen ajanut kokeeksi, mutta ei siitäkään järin paljon hyötyä ole, kun gepsilläni ja tietokoneella ei ole kommunikointimahdollisuutta -väliin tarvitsee omaa peukaloa.

Link to comment
Mikäs PayPalissa on vikana?

Olen käyttänyt niin maksu- kuin saamapuolellakin ja hyvin pelaa ilman suurempia kuluja.

Eipä kelvannut minun korttini PainPalille ollenkaan. Validaatio ei onnistunut, ja lopulta kortti blokattiin. Pitäkööt palvelunsa. :mad:

 

Mä olen päättänyt liittyä sitten kun hommaavat jonkin toisen maksutavan kuin PayPalin. Joskus siitä oli kansainvälisellä foorumilla puhetta ja muistaakseni antoivat jokun dediksenkin, johon mennessä homma toimisi, mutta mitään ei ole kuulunut.

Homma osoittautui vaikeammaksi, kuin odotettiin. Deadline oli jo toukokuussa. Asiaa hoidetaan silti kuulemma edelleen aktiivisesti.

Link to comment

Joo, hyvin keinotekoisilta vielä toistaiseksi vaikuttavat nämä premium-jäsenyyden edut. Toivon kovasti että Jeremy ja muut Groundspeak immeiset keksivät jotain todellista - että itse kukin olisi halukas maksamaan jotain - hekun kuitenkin tekevät tätä työkseen, eli pitäisi kai onnistua saamaan tämä tuottamaan jotain jotta systeemi toimii...

 

-- dad@teameimi

Edited by TeamEimi
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...