Jump to content

Fin: Miten Toimin?


welho

Recommended Posts

Olen ollut löytämässä useaa kätköä ystäväni kanssa. En ollut rekisteröitynyt gc.comiin vielä silloin, enkä kirjoittanut lokikirjoihin mitään - voinko nyt logata löytöni täällä? :D

Periaatteessa voit, eihän tämä mitään kilpailua ole, mutta etikettiin periaatteessa kuuluu se fyysisiinkin lokeihin kirjoittaminen. Sehän on se ainoa tapa todella osoittaa käyneensä kätköllä. Ja valitettavasti tunnetaan sellaisiakin tapauksia, jotka ovat loggailleet huvikseen kätköjä netissä, vaikkeivät ole kätköä nähneetkään.

 

Onko ystäväsi rekisteröitynyt gc.com-käyttäjä, ja onko hän logannut löytönsä nettiin? Jos on, niin siinä tapauksessahan voisit vaikkapa logata löytösi samalle päivälle kätkösivulla, ja logissa itsessään selittää, että olit geokätköilijä senjasen kanssa samaan aikaan kätköä löytämässä, mutta ryhdyit itse varsinaiseksi kätköilijäksi vasta myöhemmin. Aina vain parempi, jos ystäväsi logatessa fyysistä lokikirjaa hän on maininnut seurassaan olevista kavereista.

 

Kaikista paras olisi tietysti kipaista kuittaamattomilla kätköillä vielä uudemman kerran, ja konkreettisesti kirjata se käyntinsä siellä, mutta on hyvin ymmärrettävää, ettei ihan satojen kilometrien päähän viitsi vain sen takia mennä. Ainakin minun kätköni, joilla olet mahdollisesti käynyt, voit vallan mainiosti logata netissäkin nyt, kun olet asian selittänyt. ;)

 

Edit: typo

Edited by Divine
Link to comment

Tervetuloa geokätköilemään.

 

Minä tykkään kanssa, että voit hyvin kuitata löytösi. Tämä homma perustuu pitkälti luottamukseen. Huijaaminen on mahdollista sekä lokikirja- että verkkosivukuittauksissa, mutta eiköhän petkuttaminen paljastu ennemmin tai myöhemmin.

Link to comment

:huh: Kiitos kaikille vastaajille! Olen tästä rohkaistuneena käynyt jo loggaamassa muutaman aikaisimmista löydoistäni - vielä on siis jokunen jäljellä.. Vaikka tosiaan jo ennestään pidin itseäni geokätköilijänä, niin nyt voin viimein olla sitä aivan todella: Myös minäkin pääsen viimein ilmoittmaan geolöytömme eikä vain ystäväni kanssa, joka on ollut rekisteröityneenä kauemmin.

Kiitos vielä kerran kaikille neuvoja jakaneille! :huh:

Edited by welho
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...