Jump to content

FIN: Jäsenyys / Membership


hippihiiri

Recommended Posts

No joko se on mahdollista? Siis käyttää jotakin muuta maksutapaa kuin PayPalliä? Haluaisin jäseneksi, sillä olen kyllästynyt kirjoittamaan koordinaatteja käsin yms. yms. Muistaakseni jossain viestissä sanottiin, että Vapun tienoilla pitäisi onnistua :D.

 

So, is it possible? To be a member and pay without using Paypal? I remember reading from somewhere that about at this time of the year they will provide another way to pay :D.

Link to comment
Haluaisin jäseneksi, sillä olen kyllästynyt kirjoittamaan koordinaatteja käsin yms. yms.

Todennäköisesti jäsenyydessä sinua houkuttelee muukin kuin helpompi datasiirto, mutta kokeileppa odotellessasi itse käyttämääni menetelmää. Olen ladannut koneelle sen EasyGPS'n. Sivustoilta ladattavat waypoint'it menevät tiedostoon, jota EasyGPS pureskelee kuin pehmeetä leipää. Waypointin nimeksi tulee se "kryptinen" koodi, mutta em ohjelmassa on helppo muuttaa nimet ihmeiselle selkeään muotoon ja sitten vain ladataan data GPS:ään. Tuo nimien muutos lienee välttämätön paremmillakin palveluilla, joten olen aikas tyytyväinen tähän menettelyyn. Laajoja kokonaisuukisa olen kasannut lataamalla gepsiin dataa pätkä kerrallaan ja siitä sitten takaisin koneelle "kirjastoksi". Pelaa ainakin perus-eTrex'llä hienosti.

Link to comment
Waypointin nimeksi tulee se "kryptinen" koodi, mutta em ohjelmassa on helppo muuttaa nimet ihmeiselle selkeään muotoon ja sitten vain ladataan data GPS:ään.

Voiko sen nimen muuttaa jotenkin automaattisesti, siis niin että vain valitaan jostain, että lähetetään tämä eikä tuo sarake nimenä?

Link to comment
Voiko sen nimen muuttaa jotenkin automaattisesti, siis niin että vain valitaan jostain, että lähetetään tämä eikä tuo sarake nimenä?

Vilkaisin semmoisen .loc -tiedoston sisältöä tekstieditorilla ja näyttäisi helpolta, jos osaa vähän tehdä softaa (mun tarttee kyllä opetella nää nykyaikaiset jutut). Sellä on selkee nimikenttä ja jos sen sisälllön korvaa esim perässä tulevan datakentän ensimmäisillä merkeillä, homma voisi toimia - jaa mutta käsipelissäkin käy myös tosi nopeasti suoraan em filessä. Ei tietenkään voita sopivaa filtteriä, mutta taitaa olla nopeampi ja helpompi Wordpad'llä leiketaulun kautta kuin itse EasyGPS'llä. Taidampa tyytyä tähän temppuun ja opetella Delfi'n käytön vasta hieman myöhemmin. :D

Link to comment

GSAK lienee ratkaisu (löytyy gc.comin kautta)... sillä avaa .LOC tiedoston ja lähettäessä valitsee kätköjen nimiksi "smart name" valinnan, ovat silloin vähemmän kryptisiä.... Eikä tarvi ruveta itse koodaamaan kun muut on jo tehnyt sen :D

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...