Jump to content

Fin: Erikoiskätköt


seikku

Recommended Posts

Huomasin, että Kairossa, Egyptissä on kätkö VAIN lapsille ja innostuin heti kehittelemään vastaavaa (perheeseemme kuuluu siis lapsi), mutta en vielä keksinyt hyvää paikkaa. Ideana kuitenkin mielestäni hyvä. Ja tavarat voisivat olla leluja, esim. pikkuautoja ja pieniä poneja tai nukkeja.

 

Olen törmännyt sarjakuvien vaihtokätköön (emme ole käyneet sellaisella vielä), mutta en moneen muuhun erikoistehtävän omaavaan kätköön, vaikkakin erikoisiin, omaperäisiin ja persoonallisiin sitäkin enemmän. Millaisia erikoiskätköjä siis löytyy ja millaisia haaveilette tekevänne tai muiden tekevän?

 

I found out that in Cairo, Egypt, there is cache just for kids and I liked the idea and want to do such a cache in Finland.

 

What kind of other specialcaches have you noticed or do you have ideas foor a special-mission-cache?

 

-Laura-

Edited by Team Hapenottokerho
Link to comment
Millaisia erikoiskätköjä siis löytyy ja millaisia haaveilette tekevänne tai muiden tekevän?

Täällä Hollannissa olen tavannut jonkin verran kätköjä, joissa on esineiden teema määrätty. Tulee mieleen ainakin ruokakätkö, pelikätkö, autokätkö (autojen pieniä osia sekä pikkuautoja yms.), musiikkikätköjä, elokuvakätkö, datakätkö, avaimenperäkätkö, koiranruokakätkö, lemmikkikätkö, leikkieläinkätkö, sinisten tavaroiden kätkö, matkailukätkö, valokuvakätkö, vauvakätkö, kirjakätkö, kolikkokätkö. :P

 

Noitahan voi keksiä vaikka kuinka, mutta esimerkiksi tuo ruokakätkö on sellainen, että en heti käyttäisi sen antimia gourmet-aterioiden valmistamiseen.:D Vaikka tavara nyt ei tärkeintä kätköilyssä olekaan, niin kyllä nämä kuitenkin jonkinlaisen lisän tähän harrastukseen tuo. Tuolta musiikkikätköstäkin löysin muuten pari ihan hyvää CD:täkin, ja pääsin eroon omista vähemmän käytetyistä! Olen miettinyt, että perustaisin jonkun teemakätkön Suomeenkin kesällä takaisin muuttaessani, sillä niitä ei näytä vielä paljon olevan. Nuo musiikki- ja kirjakätköt voisivat esimerkiksi olla toimivia.

Link to comment
Pitäisi ainakin olla tulossa pari teemakätköä ihan lähiaikoina kaiketi. Näin on minulle annettu kertoa.

Jep, tähän mennessä vähintään parikiloinen (!) rahakätkö on tiettävästi ainakin tulossa.

 

Edit: Hmmm.... ovathan 'hitchhiker-hotellitkin' eräänlaisia teemakätköjä. Helsinki International Airport no yksi ja Tampere-Pirkkala Airport Hitchhiker Hotel toinen. Ainakaan jälkimmäiseen ei edes pidä jättää muita kuin kätköilijöiden mukana liikkuvia peukalokyytiläisiä.

Edited by Divine
Link to comment

Vähän otsikon ulkopuolelta, mutta jätin juuri Viikin kätköön yhden ilmaislipun Kinopalatsin/Maximin vapaavalintaiseen elokuvaan. Ketä kiinnostaa, käykää poimimassa, mutta viimeistään tämän kuun 25. päivä: parasta ennen -päiväys on tuolloin, eli itse en ehdi käyttää sitä tuohon mennessä. <_< Kätkö on helpohko, tosin märkää lunta riittää lähimaisemissa.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...