Jump to content

[fin]kätköilijät Löysivät Luurangon Kätkön Läheltä


seikku

Recommended Posts

En tiedä luetteko te muita kuin tätä Nordic and Baltic -palstaa, mutta itse en normaalisti muita lue. Tällä viikolla kuitenkin eksyin lukemaan muita ja törmäsin tällaiseen viestiketjuun. Eli viime viikolla South Carolinassa kaksi opiskelijakätköilijää löysivät kätkön sijasta ihmisen luurangon. Aika hurja tapaus. Augusta Chronicle kirjoitti aiheesta tämän jutun.

 

Kätkö sijaitsee Hitchcock Woods nimisellä alueella ja ainakin itse pidin aika hupaisana yhteensattumana tuota paikannimeä. Kätkö, jota he olivat etsimässä on The Cliffs of Cache.

 

Mielestäni juttu oli sen verran mielenkiintoinen, että toin sen tällekin palstalle :lol:.

 

-Laura-

 

----------------

 

Don't know if you read other geocaching forums than this Nordic and Baltic. I usually don't read other but this week I found an intresting topic from other place: geocachers found a human skeleton in South Carolina. You can also read an article about that case in Augusta Chronicles web site.

 

Cache was hidden in Hitchcock Woods - the name connects funny way to this case. The cache they were searching: The Cliffs of Cache.

 

-Laura-

Link to comment

Ihan jännä juttu tämäkin, ja mielestäni taustalla piilee näiden foorumien synnyttämä kysymys siitä hukatusta ajasta ja energiasta.

Olen viettänyt viikon kotosalla yrittäessäni toipua selkäruotooni iskeneestä taudintyngästä ja kun aikaa on löytynyt tälle uudelle harrastukselleni, olen lueskellut noita Jenkkienmaan foorumeita kaipaillessani varsinaisia aktiviteetteja ja aikanikin kuluksi. Olen todennut että foorumeissa kerrotaan sen turhanaikaisen hyrinän lisäksi paljon sellaista tietoa joka saattaisi auttaa moniakin kotimaisia lueskelijoita, kaikilla ei kuitenkaan ole aikaa ja paukkuja seurata foorumeita aktiivisesti, se taitaisi olla lähes täysipäiväinen homma. Olisinkin ehdottamassa jonkunlaisen kotimaisen juonteen perustamista johon kaikki aikaa ja paukkuja omaavat laittaisivat vinkkejä ja linkkejä kiinnostavista aiheista, aina jos niitä sattuu esille tulemaan. Siis lyhyesti aihe ja linkki !!

Esimerkiksi virus kannattaisi ottaa tarkasti huomioon. Ja kaikki miellyttävätkin voisi tiätysti ilmoittaa !!

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...