Jump to content

FIN: Helppo Tapa Löytää Tililleen Virtual Cache!


Cupid

Recommended Posts

Jos ongelmasi on ollut hauskan Virtual Cachen löytäminen, nyt on ratkaisu pulmiisi. Hauska tämä kätkö on vain harrastajatovereillesi, mutta oletpa itse kätkön löydettyäsi ainakin loggausta rikkaampi... :unsure:

 

Mitäkö höpötän? Katsokaa itse:

 

>>FLITS<< aka Speed Trapped

 

Speed Trapped

 

KAIKKI MUKAAN MERKINTÖJÄ KERÄÄMÄÄN:

 

17e938b4-40d4-4615-841a-ab5e48496eab.jpg

Link to comment

Hehe, otan osaa. :) Tuo vaikuttaa minusta vähän enemmän locationless-kätköltä, eikä kyseessä ole muutenkaan minkään kätkön löytäminen, joten itse en löydöksi tuota loggaisi. Enkä kyllä muutenkaan tuollaista lappua mielelläni ottaisi vastaan, mutta varmasti postaisin ainakin nootin ko. kätkösivulle, jos niin huonosti kävisi. :unsure:

 

Vaan mikä tuo hyvä veli -teksti tuossa 4 päiväsakon (?) vieressä oikein on? B)

Link to comment
-4 PVS, HYVÄ KELI, KUIVA TIE

 

ts. Cupid sai anteeksi 4 päiväsakkoa normaalista 10:stä

No se olisikin jo ollut, jos sakkoja olisi saanut anteeksi johonkin tiettyyn salaseuraan kuulumisesta. :unsure:

 

Hmmm...olisi tietty hauska saada alennusta sakkoihin, jos konstaapelikin olisi geokätköilijä. B)

Link to comment

No siis... ottamatta kantaa siihen, mikä kätkötyyppi toi tarkasti on tai on olematta, kyllä kokemus oli hyvin todellinen ja Speed Trapped on todella joku luotu locationless kätkö, joten en näe pahana myös sen loggausta B)

Tästäpä mieleeni kimposi vanha ajatus, joka nousi pinnalle porukalla jo siellä "Majakan" tapaamisessa: Ehkä onkin kohta syytä perustaa uusi kätkötyyppi "Found me", sillä sitähän tämäkin kätkö noudatti. :unsure:

Sakko oli todella minulta kätkössä, ennenkuin poliisi sen ojensi...

 

-""You can run, but you can't hide...""

Edited by Cupid
Link to comment
Ehkä onkin kohta syytä perustaa uusi kätkötyyppi "Found me", sillä sitähän tämäkin kätkö noudatti.

Tsot. Tsot. :unsure:

Eikös (noinkin reilun) ylinopeuden ajamiseen yleensä vaadita omaakin yritystä, joten tuskin tämä kätkö ihan itsestään napsahti eteen...? Iloiseksi ylinopeudesta tulevat yleensä vain elinsiirtoa odottavat, vai mitä?

(No, myönnettäköön, että olen itsekin joskus ylinopeuteen sortunut, mutta tyhmää se on silti.)

Link to comment
No siis... ottamatta kantaa siihen, mikä kätkötyyppi toi tarkasti on tai on olematta, kyllä kokemus oli hyvin todellinen ja Speed Trapped on todella joku luotu locationless kätkö, joten en näe pahana myös sen loggausta ;)

En minä sillä... siitä vain kaikki, jotka niistä tykkää. Itse ei vain tule noita bongauskätköjä harrastettua.

Link to comment

Noh, vitsinähän minä tämän kaiken aloitin... keli oli hyvä (ja velikin) minkä voi Morgan vahvistaa :blink: Auto vain liiti kuin itsestään. Tokihan on typerää saada sakkoja. (pelimies ei jää kiinni...)

Ei vainkaan, älkää ottako vakavasti :D

 

Ehkä ainoa tapa lohduttaa itseään on pukea tämä tsoukiksi ja heitellä siitä farssia... tämä turha tonni varmasti kirpaisee ja sitä ei mieluusti ajattele... omaa tyhmyyttä siis, mutta satun vain olemaan "sujuva" liikenteessä... <_<

Varmasti pyrin loggaamaan tämän kätkön VAIN TÄMÄN KERRAN ja muistan sen viimeistään naputellessani seuraavan kerran sisään OP:n nettipankin tunnukset...

Link to comment

Moiks,

pitkään, siis parikymmentä vuotta ja siten kait 900000 kotimaista km (!!) olen saanut ajella löytämättä tätä kätköä. Tuntuupa muuten hurjalle laskea, n 45tkm/v ja reipas 20v autoilua etupäässä duunin ja kalastamisen takia ja siitä tuleekin kohta miljoona täyteen !! Kuinkahan paljon on kulunut hyvää, hyödyllistä työ- ja enenkaikkea vapaa-aikaa ? En uskalla edes laskea, olisin varmaan vieläkin nuori mies jos.....

Pahoittelen Cupid kohtaloasi ja muistutan että siellä Maijan penkillä aina ja joka kerta jokaisen kannattaa selvästi esittää katuvaa syntistä ja kauhistella sitä että 'mitenkäs ihmeesä tälläinen vahinko voi minulle sattua'; parikin päiväsakkoa tuntuu loppujen lopuksi hyvälle jos ne saa kerjättyä pois siitä maksusta. Toisekseen, jos sattuu toinen vahinko perään, sitten saakin olla pari vuotta tarkkana, kätköjenkin hakeminen jalkapatikassa on kovvoo hommoo.

Yritä kestää.....

Link to comment
Itse ei vain tule noita bongauskätköjä harrastettua.

Täsmennettäköön, että en siis harrasta niiden löydöksi loggaamista. Ainahan sellaisen voi siitä huolimatta silloin tällöin löytää:

 

1109e93b-f481-4dd7-ac2f-338efd779eaf.jpg

 

160 € kirpaisi aika pahasti. Ehkä tässä ei ihan äkkiä liitytäkään takaisin premiumjäsenien joukkoon tummaan, vaikka luottokorttimaksaminen mahdolliseksi. :ph34r:

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...