+Hannepp13 Posted October 25, 2024 Posted October 25, 2024 Heb even hulp nodig bij een mystery. Ik heb een woordzoeker opgelost en de resterende letters vormen 3 woorden. Hoe kan ik deze omzetten naar coordinaten? Heb al W3W geprobeerd maar dit lukt niet. Quote
+Berenboot Posted October 26, 2024 Posted October 26, 2024 W3W doet het bij mij ook niet momenteel (geocaching toolbox) Waarschijnlijk is je oplossing wel ok, maar w3w even niet. Je kunt ook een account aanmaken op de site van W3W zelf, maar die willen wel veel van je weten. Quote
+Sottiwotti Posted October 27, 2024 Posted October 27, 2024 Geocaching Toolbox heeft een W3W converter, dus misschien kan je die proberen Quote
+Kalkendotters Posted October 27, 2024 Posted October 27, 2024 Zonder account kun je gewoon terecht op de site van w3w. Als je daar kiest voor 'deel' kun je via de 'personaliseer deelinstellingen' kiezen om ook het coordinaat te delen. Quote
Recommended Posts