Jump to content

Looking for a gps!!


SwedGal

Recommended Posts

*suck*

 

Hade svarat så fint på engelska, men det buggade ur när jag skickade, så nu får det bli på svenska istället...

 

HEJ!

 

Det finns åtminstonde 6 stycken geocachare i Örebro län (Örebro/Kumla-regionen); Bamlan (2 pers), Tubster, TBS och Fragglarna (2 pers) som ägnar sig åt denna utmärkta hobby som ger en ursäkt åt datanördar att röra på sig och komma ut i friska luften... icon_redface.gif)

 

Vi brukar ge oss ut på lite gemensamma expeditioner på en hyfsat regelbunden basis, även om inte alla är med alla gånger, ju fler - desto roligare (och mer förvirrande, 4 GPS'er är inte alltid sams)...

 

Välkommen !

 

/// Bamlan (Björn & Maria)

Link to comment

Jag bor i ingemanslandet mellan Örebro och Karlstad (Karlskoga) som dock ligger i Örebro Län. Jag känner mej lite ensam här i Karlskoga, men har du vägarna förbi så får du gärna snoka efter mina gömmor. icon_smile.gif När jag köpte min GPS trodde jag att jag var smart som köpte min från USA där de är ca 1000 pix billigare - men jag kännde inte till den ofantliga tullavgiften... icon_eek.gif Välkommen i gänget hursomhelst! /EnderBoy

 

~*Actl labores jucundi*~

Link to comment

Hej "Bamlan"! :-)

 

Det finns åtminstonde 6 stycken geocachare i Örebro län

 

Kul!!!

 

Vi brukar ge oss ut på lite gemensamma expeditioner på en hyfsat regelbunden basis, även om inte alla är med alla gånger, ju fler - desto roligare (och mer förvirrande, 4 GPS'er är inte alltid sams)...

 

Låter ju toppen! Bara jag får tag på en gps mojäng så vore det jätteroligt att hänga med på något dylikt. :-) (Jag bor i norra länsdelen förresten.)

 

SwedGal (Ulrika)

Link to comment

Hej EnderBoy! :-)

 

"Jag bor i ingemanslandet mellan Örebro och Karlstad (Karlskoga) som dock ligger i Örebro Län. Jag känner mej lite ensam här i Karlskoga, men har du vägarna förbi så får du gärna snoka efter mina gömmor."

 

Ja jag har kollat på dina och någon av dem blir antagligen den första vi ger oss ut efter. :-)

 

"När jag köpte min GPS trodde jag att jag var smart som köpte min från USA där de är ca 1000 pix billigare - men jag kännde inte till den ofantliga tullavgiften..."

 

Ja, den kan bli rätt saftig. Jag försöker hitta en begagnad här i Sverige, men det har inte gått bra hittills. *suck*

Jag har inte råd att lägga ut mer än en tusenlapp just nu. :-/

 

Välkommen i gänget hursomhelst!

 

Tack!! :-)

 

SwedGal

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...