Jump to content

FIN: Moi suomalaiset !


Captain Morgan

Recommended Posts

Moi!

 

Hienoa, nyt voidaan keskustella vapaasti myös omalla äidinkielellä! Tuolla "Allnations" foorumilla suomenkieli tuntui vähän oudolta...

 

Itse olen nyt keskustellut monista asioista sähköpostitse suomalaisten geokätkijöiden kanssa, mutta välillä tuntuu että meilit menee vanhan toistoksi, niin siinäkin mielessä tällainen foorumi on parempi kuin meili.

 

Samoin joukossamme on muutamia kouluikäisiä kätkijöitä, joille englannin kieli tuottaa tuskaa. Foorumin kautta hekin voisivat keskustella geokätkennästä isomman porukan kanssa.

 

terveisin, Olli

 

[This message was edited by Captain_Morgan&Family on January 29, 2003 at 02:45 AM.]

 

[This message was edited by Tahu Nuva on October 30, 2003 at 06:38 AM.]

Link to comment

En vielä ihan tähän hätään oo tilaamassa. Ajattelin kyllä liittyä premium-jäseneksi tässä jossain vaiheessa ja samalla voisi tilata niitä travelbug -lätkiäkin.

 

Toisaalta, jos aion TB:n laittaa liikkeelle, pitäisi minun siihen keksiä ensin kunnon idea. Ja kun en oo noita kätköjäkään itse vielä kuin yhden laittanut, niin ehkä keskityn siihen nyt tässä vaiheessa... Katsellaan.

 

- All you need is a sick mind and a healthy body. -

Link to comment

Mietin ihan samaa, mutta eiköhän noi ruåtsalaiset tuosta heräile, kun kevät saapuu ja kätköt alkaa sulaa. Nyt on varmaan vaan aktiivisimmat liikkeellä. Niillä on yli viisinkertainen määrä kätköjä Suomeen verrattuna, joten voisi hyvin kuvitella, että kätkijöitäkin löytyy moninkertaisesti meidän 266:een verrattuna... icon_razz.gif

 

- All you need is a sick mind and a healthy body. -

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...