Jump to content
Sign in to follow this  
Followers 0
Korian Cacher

FIN: Mistä kätköilijät?

Recommended Posts

Eli miten harrastajat jakaantuvat maantieteellisesti? Onko kukaan selvittänyt aikaisemmin tätä? Esim vanhan läänijaon mukainen jakauma kiinnostaisi.

Suurimmat harrastajamäärät lienevät PK-seudulta ja Tampereen suunnalta?

Syysterveisin -Korian Cacher- ex.Kymen lääni

[This message was edited by Tahu Nuva on October 30, 2003 at 06:18 AM.]

Harjus eli Harri & Kirsi majailee tällä hetkellä Tampereella. Harrilla kirjat kuiten Rovaniemellä ja Kirsillä Kiteellä. Tuonne Itä-Suomeen pitäisi jossain vaiheessa pistää kätkö tai pari, kun se on vielä aika "autiota" seutua kätköjen osalta.

Mesun ansiokas luettelo kätköjen sijainnista tässä säikeessä antaa varmaan suuntaa myös kätköilijöiden kotipaikoista. Uusimaa ja Pirkanmaa jylläävät muut tulevat perässä. Etelässä on enemmän harrastajia kuin Pohjois-Suomessa.

Itse olen Hämeenlinnasta eli Kanta-Hämeestä, vanhasta Hämeen läänistä.

PekkaR

Kyllähän kätköjen sijainti seuraa pitkälti niiden tekijöiden asuinpaikkaa...pääsääntöisesti.

Toki...ensiviikonloppuna teen kätkön päijät-hämeeseen,kauas kotipaikastani.

-Korian Cacher-

quote:
Originally posted by Korian Cacher:

Kyllähän kätköjen sijainti seuraa pitkälti niiden tekijöiden asuinpaikkaa...pääsääntöisesti.

Toki...ensiviikonloppuna teen kätkön päijät-hämeeseen,kauas kotipaikastani.

-Korian Cacher-

Uudelle kätköilijälle ystävällinen muistutus, että kun sijoitat kätköjä kauas asuinpaikastasi, muista että olet velvollinen myös ylläpitämään kätköjäsi.

Itse olen Valkeakoskelta, toissä Tampereella ja toisinaan Hesassa.

70242_5900.gif

Nykyisin asun Kirkkonummella, alunperin kaakonkulmalta. Vaimo on Porvoosta, arvatkaapa missä nykyiset ja pian julkaistavat kätköni ovat.

Kiitos ystävällisestä muistutuksesta,Captain Morgan...

Tuleva kätköpaikka,vaikkakin on kaukana kotoani,on valittu siten että liikun ko.paikan ohi säännöllisen epäsäännöllisesti.Voin myös nakittaa erästä Espoolaista pariskuntaa tekemään tarvittaessa "huoltokäyntejä" icon_biggrin.gificon_biggrin.gif

Tässä samalla voinen mainostaa uutta tulevaa kätköäni.Jos kätkön löytäjälle(löytäjille) ei tule hymyä kasvoilleen sen löytäessään niin voihan icon_eek.gif

-Korian cacher- ja Cache's Nest

Huolloista puheen ollen, olisin mielelläni bongannut Commanders Forestin samalla kun löysin Korian siltakätkön, erämessuthan loppuivat jo icon_wink.gif

Nimimerkillä 99 ei-virtuaalia löydetty!

Valitan tapahtunutta...Pääsi jokin syyslenssupöpö iskemään jonka johdosta olen ollut lähinnä kotipuolessa.Palautan Commanders Forestin pikapikaa aktiiviseksi.. icon_biggrin.gif

quote:
Ei saa eksyä sankkaan metsään icon_razz.gif

icon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gif Otetaan varapatterit mukaan ettei eksy...

Seuraava kirjoittelija palatkoon tämän säikeen aiheeseen.

Eli asiaan... icon_smile.gif

Sari on kotoisin Satakunnasta, Jyrki Helsingistä ja asumme tätä nykyä Espoon lounaisnurkassa.