+Tourer Posted March 6, 2022 Share Posted March 6, 2022 Tot voor kort kon in Geoprinter een volledig rondje van bvb. 20 caches met één klik in een lijst (Geoprinter) laten zetten. Enkele dagen geleden kwam ik tot de ontdekking dat dit niet meer kan en ik elke cache apart en handmatig in een lijst in Geoprinter dien te zetten (wat zeer omslachtig en traag is!) Zou dit te wijten zijn aan een recente update van Geocaching.com , Geoprinter of Chrome??? Voor zover ik me kan herinneren heb ik zelf nergens een instelling veranderd, bovendien zijn de drie bewuste programma's up to date. Heeft er iemand ook dit probleem of weet misschien iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Alvast bedankt voor de hulp/tip. Vriendelijke geogroeten,😉 Tourer Quote Link to comment
+opaharry Posted April 2, 2022 Share Posted April 2, 2022 Heb hetzelfde vastgesteld. Is er wel een oplossing? Quote Link to comment
+Vangrueles Posted August 3, 2022 Share Posted August 3, 2022 Weet iemand hoe er contact met de ontwikkelaar van Geoprinter opgenomen kan worden? Zou interessant zijn bovenstaand probleem daar voor te leggen. Quote Link to comment
+GC2220 Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 geoprinter created by Waivë Famiso waive@famiso.cz Quote Link to comment
Recommended Posts